Workflow | Warunek: Predykcja wystąpienia zakupu

Warunek ten jest spełniony, jeżeli wartość predykcji zakupu dla danego Kontaktu jest na określonym poziomie.

Jedną z zakładek na Karcie Kontaktu jest Analityka predyktywna. Funkcjonalność ta pozwala przewidywać przyszłe zachowania Kontaktów (zakup lub churn) na podstawie historycznych danych transakcyjnych i behawioralnych.

Przeczytaj więcej o Analityce predyktywnej na Karcie Kontaktu >>

Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

[1] Predykcja wystąpienia zakupu – Wybierz poziom prawdopodobieństwa zakupu, przy którym Warunek będzie spełniony. Do wyboru masz następujące wartości predykcji:

  • niska (0–25%),
  • średnia (26–50%),
  • wysoka (51–75%),
  • bardzo wysoka (76–100%).

Warunek będzie spełniony, jeżeli predykcja wystąpienia zakupu wskazywana na Karcie danego Kontaktu jest na wybranym poziomie.

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Kwiecień 23 2024