Zdarzenie: kontakt został dodany do systemu

Zdarzenie to dotyczy nowych kontaktów, które zostały dodane do bazy poprzez API, bądź zapisały się do subskrypcji poprzez formularz kontaktowy. Dzięki temu w prosty sposób możemy np. otagować każdy nowy adres email w bazie lub przesłać informację do handlowców o nowym kontakcie.

dodany

 

W tym zdarzeniu należy określić:

[1] Typ zdarzenia: Kontakt został dodany do systemu.

Ważne: Jeśli poprzez API zostanie przesłana informacja do systemu SALESmanago o nowym kontakcie – upsert, a w bazie dany kontakt już istnieje lub kontakt ponownie zapisze się do subskrypcji, reguła automatyzacji nie zadziała. System rozróżnia tylko datę stworzenia kontaktu (pierwszą datę dodania kontaktu do systemu).

W ten sam sposób system działa dla kontaktów usuniętych. Jedynie dla kontaktów, które mieliśmy w bazie i zostały usunięte permanentnie, ponowne przesłanie informacji przez API o danym kontakcie pozwoli na uruchomienie reguły.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: bok@salesmanago.pl +48 533 600 808