Zdarzenie to uruchamia Regułę, jeśli kontakt zdobędzie określoną ilość punktów w wybranym Programie Lojalnościowym. Do prawidłowego działania tej funkcji konieczne jest posiadanie utworzonego Programu Lojalnościowego w SALESmanago.
Zobacz jak stworzyć Program Lojalnościowy w SALESmanago >>
[1] Nazwa programu lojalnościowego – wybierz program dla którego chcesz sprawdzić wystąpienie zdarzenia z wartościami określonymi w punkcie [2].
[3] Ustaw punkty – określ ilość punktów, którą musi zdobyć kontakt, aby wywołać zdarzenie:
- Liczba punktów – zdarzenie wystąpi, jeśli użytkownik zdobędzie dokładną liczbę punktów podaną w oknie.
- W przedziale – zdarzenie wystąpi, jeśli użytkownik zdobędzie liczbę punktów znajdującą się w danym przedziale.
WAŻNE: Wpisane liczby również wliczają się w przedział, co oznacza, że jeśli dany nam jest przedział od 5 do 7, obie te liczby wywołają zdarzenie.
- Więcej niż – zdarzenie wystąpi, jeśli użytkownik zdobędzie liczbę punktów większą niż ta wpisana w oknie.
- Więcej bądź równe – zdarzenie wystąpi, jeśli użytkownik zdobędzie liczbę punktów większą lub wynoszącą tyle samo, co ta wpisana w oknie.
- Mniej niż – zdarzenie wystąpi, jeśli użytkownik zdobędzie liczbę punktów mniejszą, niż ta wpisana w oknie.
- Mniej bądź równe – zdarzenie wystąpi, jeśli użytkownik zdobędzie liczbę punktów mniejszą lub wynoszącą tyle, co ta wpisana w oknie.