Wysyłka e-maili testowych

Testowanie wiadomości e-mail jest kluczowym krokiem w procesie ich przygotowywania. Platforma SALESmanago pozwala wysłać e-mail testowy do maksymalnie 20 Kontaktów (np. do siebie i swoich współpracowników).

Dzięki testowaniu wiadomości e-mail możesz mieć pewność, że twoje komunikaty wyglądają zgodnie z twoimi założeniami,  a zatem zwiększasz szanse, że wywrą pozytywne wrażenie na odbiorcach.

Zawsze testuj wiadomości e-mail przed ich wysłaniem, aby upewnić się, że:

  • są wyświetlane poprawnie we wszystkich najważniejszych przeglądarkach i na różnych urządzeniach,
  • wszystkie linki zawarte w wiadomościach kierują do właściwych miejsc i działają poprawnie,
  • układ wiadomości jest atrakcyjny wizualnie i przyjazny dla użytkownika, a cała treść jest dobrze sformatowana.

WSKAZÓWKA: Podczas testowania wiadomości e-mail zwróć szczególną uwagę na Outlooka, ponieważ ten klient poczty  jest wyjątkowo problematyczny.

Aby wysłać e-mail testowy, przejdź do Menu → Kanały → Email Marketing → Lista e-maili. Znajdź wiadomość, którą chcesz przetestować, na liście istniejących e-maili i kliknij Przejrzyj i wyślij.

Zobaczysz Szybki podgląd e-maila. Kliknij Wyślij…, aby kontynuować.

Nastąpi przekierowanie do ekranu wysyłki e-maili. Zauważ, że jest to ten sam ekran, który służy do wysyłania e-maili do prawdziwych odbiorców.

W polu Wybierz Kontakty podaj adresy e-mail, na które chcesz wysłać e-maile testowe.

WAŻNE: E-mail testowy możesz wysłać do maksymalnie 20 odbiorców.

Kliknij Wyślij test, aby wysłać e-mail do wybranych odbiorców.

Dokładnie sprawdź otrzymany e-mail testowy pod kątem literówek, błędów formatowania, niedziałających linków oraz ogólnego wyglądu. W razie potrzeby edytuj e-mail i przetestuj go ponownie przed wysłaniem do prawdziwych odbiorców.

WSKAZÓWKA: Jeżeli przypadkowo kliknięto na Wyślij zamiast Wyślij test, e-mail zostanie wysłany do wybranych odbiorców zgodnie z ustawieniami zdefiniowanymi w sekcji Data wysyłki po lewej stronie ekranu.

WSKAZÓWKA: Jeżeli e-mail przeznaczony dla odbiorców wewnętrznych został przypadkowo wysłany do prawdziwych odbiorców, możesz zastosować Emergency Email Break. W tym celu przejdź do Analityki e-maili, kliknij Akcje [A], a następnie wybierz Aktywuj Emergency Email Break [B].

Czytaj więcej o Emergency Email Break >>

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024