Workflow | Zdarzenie: Zmodyfikowano Zdarzenie Zewnętrzne na Karcie Kontaktu

Zdarzenie to występuje, kiedy pole danych Zdarzenia Zewnętrznego wysłanego do SALESmanago zmienia swoją wartość.

Zdarzenie możesz skonfigurować tak, aby występowało tylko wtedy, kiedy jedno lub więcej konkretnych pól danych zmieni swoją wartość.

Zdarzenie wystąpi, jeżeli istniejące Zdarzenie Zewnętrzne zostanie zmodyfikowane w jeden z następujących sposobów:

  • poprzez API (lub wtyczkę integrującą SALESmanago),
  • ręcznie na Karcie Kontaktu (zakładka Kupony i Zdarzenia Zewnętrzne).

Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

workflow zdarzenie zmodyfikowano zdarzenie zewnetrzne na karcie kontaktu

[1] Typ zdarzenia – Wybierz rodzaj Zdarzenia Zewnętrznego, którego modyfikacja spowoduje wystąpienie Zdarzenia (jeżeli zostaną spełnione warunki zdefiniowane w punkcie [2]).

Jeżeli wybierzesz opcję ANY, Zdarzenie procesu Workflow wystąpi przy każdej modyfikacji istniejącego Zdarzenia Zewnętrznego, o ile spełnione zostaną warunki zdefiniowane w punkcie [2].

[2] Zmieniono (opcjonalnie) – Wskaż pole danych, którego modyfikacja spowoduje wystąpienie Zdarzenia procesu Workflow.

Możesz wybrać więcej niż jedno pole danych. Wybrane pola danych zostaną wówczas połączone operatorem OR, co oznacza, że Zdarzenie wystąpi, jeżeli przynajmniej jedno z tych pól danych zostanie zmodyfikowane.

Jeżeli nie wybierzesz żadnego pola danych, Zdarzenie procesu Workflow wystąpi za każdym razem, kiedy dowolne pole danych Zdarzenia Zewnętrznego rodzaju wybranego w punkcie [1] zostanie zmodyfikowane.

PRZYKŁAD: Przy następujących ustawieniach:

workflow zdarzenie przyklad

Zdarzenie procesu Workflow wystąpi, jeżeli pola danych „wartość” lub „produkty” istniejącego Zdarzenia Zewnętrznego PURCHASE zostaną zmodyfikowane.

[3] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.

Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.

Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024