Przydatne linki
Zdarzenie to występuje, kiedy do Kontaktu zostaje przypisana wybrana zgoda dodatkowa utworzona w Menu → Odbiorcy → Kontakty → Lista zgód dodatkowych i posiadająca określony status (Potwierdzona, Wycofana lub Niepotwierdzona).
Przeczytaj więcej o zgodach dodatkowych w SALESmanago >>
Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Zgoda dodatkowa – Wybierz zgodę, której przypisanie do Kontaktu uruchomi Zdarzenie.
Lista zawiera wszystkie zgody utworzone w Menu → Odbiorcy → Kontakty→ Lista zgód dodatkowych.
[2] Status – Zdefiniuj status, jaki musi mieć zgoda, aby Zdarzenie mogło wystąpić. Przykładowo, jeżeli wybierzesz status Potwierdzona, a Kontakt wycofa tę zgodę lub wyrazi zgodę, ale jej nie potwierdzi, Zdarzenie nie wystąpi.
[3] Dodaj kolejną zgodę – Kliknij tutaj, aby dodać kolejną zgodę do tego Zdarzenia. Każdą zgodę możesz wybrać tylko raz.
Wybrane zgody zostaną połączone operatorem OR, co oznacza, że Zdarzenie wystąpi, jeżeli dowolna z tych zgód zostanie przypisana do Kontaktu (pod warunkiem, że zgoda ma status wybrany w punkcie [2]).
[4] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.
Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.
Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.
Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.