Przydatne linki
Zdarzenie to występuje, kiedy Kontakt przechodzi na konkretny próg w wybranym Programie Lojalnościowym.
Możesz użyć tego elementu Workflow, jeżeli posiadasz moduł: Program Lojalnościowy >>.
Aby to Zdarzenie prawidłowo działało, na swoim koncie SALESmanago musisz mieć utworzony Program Lojalnościowy.
Przeczytaj jak utworzyć Program Lojalnościowy w SALESmanago >>
Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Program Lojalnościowy – Wybierz istniejący Program Lojalnościowy. Zdarzenie wystąpi, kiedy Kontakt przejdzie na konkretny próg w określonym Programie Lojalnościowym.
[2] Próg – Lista ta zawiera wszystkie progi Programu Lojalnościowego wybranego w punkcie [1]. Wybierz jeden próg. Zdarzenie wystąpi, kiedy Kontakt zostanie dodany do tego konkretnego progu.
[3] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.
Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.
Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.
Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.