Przydatne linki
Zdarzenie to występuje, kiedy Kontakt zdobywa określoną liczbę punktów w wybranym Programie Lojalnościowym.
Możesz użyć tego elementu Workflow, jeżeli posiadasz moduł: Program Lojalnościowy >>.
Aby to Zdarzenie prawidłowo działało, na swoim koncie SALESmanago musisz mieć utworzony Program Lojalnościowy.
Przeczytaj jak utworzyć Program Lojalnościowy w SALESmanago >>
Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Program Lojalnościowy – Wybierz istniejący Program Lojalnościowy. Zdarzenie wystąpi, kiedy Kontakt zdobędzie określoną liczbę punktów w tym konkretnym Programie Lojalnościowym.
[2] Punkty – Zdefiniuj liczbę (lub zakres) punktów, które musi zdobyć Kontakt, aby uruchomić Zdarzenie.
[A] Formuła – Wybierz warunek, który musi zostać spełniony, aby uruchomić Zdarzenie.
[B] Punkty – Podaj liczbę punktów, które musi zdobyć Kontakt, aby uruchomić Zdarzenie.
PRZYKŁAD 1: Przy następujących ustawieniach:
Zdarzenie wystąpi, kiedy Kontakt zdobędzie między 30 a 40 punktów (włącznie).
PRZYKŁAD 2: Przy następujących ustawieniach:
Zdarzenie wystąpi, kiedy Kontakt zdobędzie 51 lub więcej punktów.
[3] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.
Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.
Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.
Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.