Workflow | Zdarzenie: Kontakt podał Kluczową Informację

Tego elementu procesu Workflow możesz używać, jeżeli masz moduł: Centrum Preferencji >>

Zdarzenie Kontakt podał Kluczową Informację występuje, kiedy Kontakt podaje konkretną Kluczową Informację za pośrednictwem Centrum Preferencji.

Kluczowa informacja to parametr, który odnosi się do konkretnej cechy bądź preferencji Kontaktu. Składa się z dwóch części: atrybutu i wartości. Atrybut odnosi się do tego, czego informacja dotyczy, zaś wartość pozwala konkretnie zdefiniować atrybut. Przy użyciu Zdarzenia: Kontakt podał Kluczową Informację, możesz automatycznie personalizować komunikację z klientem od momentu, kiedy udzieli Kluczowej Informacji poprzez Centrum Preferencji. W praktyce oznacza to, że proces Workflow (lub jego część), zawierający to Zdarzenie, zostanie zainicjowany, jeżeli system SALESmanago zarejestruje, że Kontakt podał konkretną Kluczową Informację.

Przeczytaj więcej o Kluczowej Informacji >>

Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

kontakt podal kluczowa informacje

[1] Kluczowa Informacja – Z listy wybierz Kluczową Informację, która zainicjuje wystąpienie Zdarzenia, kiedy zostanie podana przez Kontakt. Lista zawiera wszystkie Kluczowe Informacje utworzone w systemie.

[2] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.

Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.

Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024