Workflow | Zdarzenie: Kontakt otworzył konkretny e-mail

Zdarzenie to występuje, kiedy Kontakt otwiera konkretny e-mail (lub jeden z kilku konkretnych e-maili).

Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

kontakt otworzyl konkretny email

[1] E-mail – Wybierz e-mail, którego otwarcie będzie uruchamiać Zdarzenie. Lista zawiera wszystkie e-maile z zakładki Standardowe na Liście e-maili. Zauważ, że to Zdarzenie wystąpi również wtedy, kiedy e-mail został wysłany jako e-mail urodzinowy, e-mail cykliczny lub jako część testu A/B.

Możesz wybrać więcej niż jedną wiadomość e-mail [A] (maks. 5). Wybrane e-maile zostaną połączone operatorem OR, co oznacza, że Zdarzenie wystąpi, jeżeli Kontakt otworzy dowolny z tych e-maili.

UWAGA: Aby e-mail został uznany za otwarty, odbiorca musi go otworzyć oraz piksel monitorujący musi zostać załadowany. Piksel monitorujący jest automatycznie dodawany do każdego e-maila wysyłanego z SALESmanago, jednak niektóre klienty poczty e-mail (w tym Outlook i AOL Mail) blokują wyświetlanie obrazów, a tym samym uniemożliwiają natychmiastowe przesłanie potwierdzenia otwarcia e-maila do SALESmanago. Potwierdzenie jest jednak przesyłane natychmiast, gdy odbiorca kliknie przycisk „Pobierz/Pokaż/Wyświetl obrazy” w programie pocztowym.

[2] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.

Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.

Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024