Przydatne linki
Zdarzenie to występuje, kiedy wiadomość tekstowa utworzona na podstawie konkretnego szablonu zostaje pomyślnie dostarczona do Kontaktu.
UWAGA: Opcja ta jest dostępna tylko dla bramek SMS, dla których można skonfigurować mechanizm callbacków. Możesz to sprawdzić w ustawieniach pojedynczych bramek (Menu → Kanały → Mobile Marketing → Integracje).
Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Grupa – Wybierz grupę wiadomości tekstowych, aby zawęzić listę z punktu [2].
[2] Szablon – Wybierz szablon utworzony w Menu → Kanały → Mobile Marketing → Wiadomości → Szablony. Zdarzenie wystąpi, jeżeli wiadomość tekstowa utworzona na podstawie wybranego szablonu zostanie dostarczona do Kontaktu.
[3] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.
Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.
Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.
Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.