Workflow | Zdarzenie: Kontakt otrzymał wiadomość tekstową

Zdarzenie to występuje, kiedy wiadomość tekstowa utworzona na podstawie konkretnego szablonu zostaje pomyślnie dostarczona do Kontaktu.

UWAGA: Opcja ta jest dostępna tylko dla bramek SMS, dla których można skonfigurować mechanizm callbacków. Możesz to sprawdzić w ustawieniach pojedynczych bramek (Menu → Kanały → Mobile Marketing → Integracje).

Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

kontakt otrzymal wiadomosc tekstowa

[1] Grupa – Wybierz grupę wiadomości tekstowych, aby zawęzić listę z punktu [2].

[2] Szablon – Wybierz szablon utworzony w Menu → Kanały → Mobile Marketing → Wiadomości → Szablony. Zdarzenie wystąpi, jeżeli wiadomość tekstowa utworzona na podstawie wybranego szablonu zostanie dostarczona do Kontaktu.

[3] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.

Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.

Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024