Przydatne linki
Zdarzenie to występuje, kiedy Kontakt zostaje dodany do etapu lejka sprzedażowego, utworzonego w Menu → Odbiorcy → Segmentacja → Lejki sprzedażowe. Może to być konkretny lub dowolny etap lejka.
Przeczytaj więcej o tworzeniu lejków >>
Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Lejek sprzedażowy – Wybierz lejek z listy wszystkich dostępnych lejków. Zdarzenie wystąpi, kiedy Kontakt zostanie dodany do określonego etapu tego konkretnego lejka.
[2] Etap – Lista zawiera wszystkie etapy lejka wybranego w punkcie [1].
Jeżeli chcesz, aby Zdarzenie wystąpiło, kiedy Kontakt przejdzie do konkretnego etapu tego lejka, wybierz ten etap z listy.
Jeżeli wybierzesz etap: dowolny, Zdarzenie wystąpi, kiedy Kontakt zostanie dodany do dowolnego etapu w wybranym lejku.
UWAGA: Jeżeli etap lejka zostanie zmieniony w Menu → Odbiorcy → Kontakty → Zarządzanie Kontaktami → Menedżer Kontaktów → zakładka Dodaj do/Usuń z etapu lejka sprzedażowego, Zdarzenie nie wystąpi, za wyjątkiem sytuacji, kiedy w sekcji Uruchom Workflow zostanie wybrany proces Workflow:
[3] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.
Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.
Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.
Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.