Workflow uruchomi się w momencie, gdy kontakt będzie posiadał określoną liczbę punktów w wybranym programie lojalnościowym lub nie. Do prawidłowego działania tej funkcji konieczne jest posiadanie utworzonego Programu Lojalnościowego w SALESmanago.
Zobacz jak stworzyć Program Lojalnościowy w SALESmanago >>
[1] Opcjonalnie „nie” – negacja warunku; warunek będzie odnosił się do wszystkich kontaktów, które nie posiadają określonej w podpunkcie [3] liczby punktów.
[2] Nazwa programu lojalnościowego – z rozwijanej listy wybierz program, do którego odnosił się będzie warunek.
[3] Ustaw punkty – określ ilość punktów, którą musi osiągnąć kontakt, aby spełnił warunek:
- Liczba punktów – warunek zadziała jeśli użytkownik osiągnie dokładną liczbę punktów podaną w oknie.
- W przedziale – warunek zadziała, jeśli użytkownik osiągnie liczbę punktów znajdującą się w danym przedziale.
WAŻNE: Wpisane liczby również wliczają się w przedział, co oznacza, że jeśli dany nam jest przedział od 5 do 7, obie te liczby wywołają spełnienie warunku.
- Więcej niż – warunek zadziała, jeśli użytkownik osiągnie liczbę punktów większą niż ta wpisana w oknie.
- Więcej bądź równe – warunek zadziała, jeśli użytkownik osiągnie liczbę punktów większą lub wynoszącą tyle, co ta wpisana w oknie.
- Mniej niż – warunek zadziała, jeśli użytkownik osiągnie liczbę punktów mniejszą niż ta wpisana w oknie.
- Mniej bądź równe – warunek zadziała, jeśli użytkownik osiągnie liczbę punktów mniejszą lub wynoszącą tyle samo, co ta wpisana w oknie.