Workflow | Warunek: Kontakt otrzymał wiadomość tekstową

Warunek ten jest spełniony, jeżeli wiadomość tekstowa utworzona na podstawie konkretnego szablonu została pomyślnie dostarczona do Kontaktu.

UWAGA: Opcja ta jest dostępna tylko dla bramek SMS, dla których można skonfigurować mechanizm callbacków. Możesz to sprawdzić w ustawieniach pojedynczych bramek (Menu → Kanały → Mobile Marketing → Integracje).

Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

kontakt otrzymal wiadomosc tekstowa

[1] Grupa – Wybierz grupę wiadomości tekstowych, aby zawęzić listę z punktu [2].

[2] Szablon – Wybierz szablon utworzony w Menu → Kanały → Mobile Marketing → Wiadomości → Szablony. Warunek będzie spełniony, jeżeli wiadomość tekstowa utworzona na podstawie wybranego szablonu zostanie dostarczona do Kontaktu.

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024