Workflow | Warunek: Kontakt ma tag

Warunek ten jest spełniony, jeżeli Kontakt ma konkretny tag lub co najmniej jeden z konkretnych tagów.

Tagi odgrywają kluczową rolę w segmentacji Kontaktów, gdyż umożliwiają efektywne zarządzanie Kontaktami oraz targetowanie precyzyjnie zdefiniowanych grup odbiorców.

Przeczytaj więcej o sposobach nadawania i używania tagów >>

Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

kontakt ma tag

[1] Tag – Podaj jeden lub więcej tagów, które Kontakt musi mieć, aby Warunek został spełniony. Jeżeli podasz więcej niż jeden tag, będą one połączone operatorem OR, co oznacza, że Warunek będzie spełniony, jeżeli do Kontaktu będzie przypisany co najmniej jeden z podanych tagów.

WSKAZÓWKA:Jeżeli chcesz sprawdzić, czy Kontakt ma dwa tagi połączone operatorem AND, umieść dwa Warunki: Kontakt ma tag bezpośrednio obok siebie i połącz je strzałkami (jak pokazano na poniższym zrzucie ekranu).

dwa warunki kontakt ma tag

[2] Dodaj kolejną ścieżkę – Kliknij tutaj, aby dodać kolejną ścieżkę rozpoczynającą się od tego samego Warunku, ale zależną od innej konfiguracji tego Warunku.Jeżeli klikniesz na Dodaj kolejną ścieżkę, zobaczysz, że na Warunku pojawiła się nowa ikona, a ścieżki są ponumerowane:

kontakt ma tag sciezki

Możesz ustawić do 5 różnych ścieżek oraz zdefiniować kolejność, w jakiej określone dla nich warunki będą sprawdzane dla każdego Kontaktu. Jeżeli Warunek określony dla pierwszej ścieżki nie będzie spełniony, system sprawdzi Warunek dla drugiej ścieżki, następnie dla trzeciej itd. Jeżeli Kontakt nie będzie mógł podążyć żadną ze ścieżek, ponieważ żaden z określonych Warunków nie jest spełniony, system wybierze dla tego Kontaktu ścieżkę rozpoczynającą się od czerwonej ikony (X).

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Aby zmienić kolejność ścieżek i tym samym kolejność, w jakiej będą sprawdzane Warunki, kliknij na ikonę sześciu kropek obok danej ścieżki, przeciągnij ją i upuść w wybranym przez siebie miejscu.

kontakt ma tag zmiana kolejnosci

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024