Przydatne linki
Możesz używać tego elementu procesu Workflow, jeżeli masz moduł: Centrum Preferencji Klienta >>
Warunek ten jest spełniony, jeżeli Kontakt określił swoje preferencje dotyczące kanałów i częstotliwości poprzez Centrum Preferencji Klienta.
W Centrum Preferencji Klienta: kanały i częstotliwości, Kontakty dostarczają informacji dotyczących preferowanego sposobu komunikacji: swoich ulubionych kanałów marketingowych oraz preferowanego czasu przesyłania wiadomości (dzień tygodnia, przedział czasowy) i ich częstotliwości (regularnie, czasami, sporadycznie). Za pomocą Warunku: Kontakt ma konkretne preferencje dotyczące kanałów i częstotliwości, możesz dostosowywać swoją komunikację z klientami na podstawie ich preferencji dostarczonych poprzez Centrum Preferencji Klienta.
Przeczytaj więcej o kanałach i częstotliwości >>
Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Centrum Preferencji Klienta – Z listy rozwijanej wybierz Centrum Preferencji, dla którego Warunek zostanie sprawdzony. Lista zawiera wszystkie aktywne Centra Preferencji.
[2] Typ – Wybierz rodzaj preferencji, który chcesz sprawdzić w tym Warunku.
UWAGA: Pojedynczy Warunek może zawierać ustawienia tylko dla jednego rodzaju danych. Jeżeli chcesz ustawić Warunki odnoszące się do więcej niż jednego rodzaju danych, przeciągnij na planszę kolejne Warunki: Kontakt ma konkretne preferencje dotyczące kanałów i częstotliwości i połącz je strzałkami (jak pokazano na poniższym zrzucie ekranu).
Warunki: Kontakt ma konkretne preferencje dotyczące kanałów i częstotliwości zostaną połączone operatorem AND, co oznacza, że aby Kontakt mógł dalej podążać tę ścieżką, wszystkie warunki zdefiniowane we wszystkich kafelkach muszą zostać spełnione. (zob. również WAŻNE poniżej).
[3] Ustawienia – W zależności od rodzaju danych wybranego w punkcie [2], zobaczysz różne ustawienia. Wybierz opcje, które mają spełniać Warunek. Do wyboru masz następujące opcje:
- Dni:
- Poniedziałek
- Wtorek
- Środa
- Czwartek
- Piątek
- Sobota
- Niedziela
- Częstotliwość:
- Regularnie
- Czasami
- Sporadycznie
- Kanały:
- SMS
- Web Push
- Godziny:
- od-do, zegar 24-godzinny
WAŻNE: Opcje te są połączone operatorem AND, co oznacza, że aby Warunek został spełniony, Kontakt musi wskazać jako preferowane wszystkie opcje wybrane w ustawieniach Warunku (zob. przykłady poniżej).
PRZYKŁAD 1:
Opcje zaznaczone w ustawieniach Warunku to: Poniedziałek, Wtorek, Sobota, Niedziela.
W Centrum Preferencji Kontakt wskazuje następujące dni: Sobota, Niedziela.
Kontakt nie spełnia Warunku.
PRZYKŁAD 2:
Opcja zaznaczona w ustawieniach Warunku to: Niedziela.
Kontakt wskazuje następujące dni w Centrum Preferencji: Sobota, Niedziela.
Kontakt spełnia Warunek.
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.