Workflow| Akcja: wyślij alert do użytkownika

Automatyczne alerty SALESmanago są jednym z najwygodniejszych narzędzi wspomagania pracy działów handlowych. Alert to wiadomość e-mail wysyłana do użytkownika konta SALESmanago. Jego celem ma być informowanie pracowników firmy (np. handlowców) o ważnych zdarzeniach dotyczących ich potencjalnych klientów. Do takich zdarzeń może należeć np. przekroczenie zadanego poziomu scoringu, odwiedzenie istotnej zakładki, brak aktywności przez dłuższy czas, kliknięcie ważnej wiadomości, pobranie poradnika, zarejestrowanie się na wersję demonstracyjną aplikacji i wiele innych.

Ustawienie podstawowego alertu:

1

W tej akcji należy określić:

[1] Typ akcji: Wyślij alert do użytkownika.

[2] Opis: w tym miejscu można dodać krótki opis alertu, który znajdzie się w alercie oraz jako fragment tematu wiadomości.

[3] CC: możemy wprowadzić adresy e-mail osób, do których chcemy aby alert również został wysłany.

WAŻNE: W polu CC (carbon copy) nie wolno używać adresów e-mail związanych z domeną firmy SALESmanago. Np. demo@salesmanago.com lub demo@salesmanago.pl

[4] Wyślij alert tylko do Głównego Właściciela kontaktu: jeżeli kontakt ma przypisanego właściciela, na przykład handlowiec, który opiekuje się swoimi konkretnymi klientami, można zaznaczyć aby taki alert był wysyłany tylko do niego.

[5] Dodaj załącznik: do alertu możemy dodać załącznik. Aby dodać załącznik należy wpisać jego treść lub wprowadzić szablon Freemaker.

[6] Typ załącznika: na końcu należy sprecyzować format załącznika.

Szczegółowe informacje odnośnie ustawień alertu znajdują się TUTAJ>>

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Marzec 12 2024