Workflow | Akcja: Usuń Kontakt z lejka sprzedażowego

Akcja ta pozwala automatycznie usuwać Kontakty z wybranego lejka sprzedażowego.

Możesz użyć tej Akcji, np. jeżeli klient nie wykazuje zainteresowania twoimi produktami lub nie angażuje się w działania sprzedażowe pomimo twoich licznych prób.

Lejek sprzedażowy to model marketingowy, który reprezentuje podróż klienta od początkowej świadomości produktu do jego zakupu. Etapy lejka sprzedażowego odpowiadają etapom, przez które przechodzi potencjalny klient, od generowania leadów i ich pozyskiwania, po zaangażowanie, ocenę i ostatecznie konwersję w płacącego klienta. Lejki sprzedażowe pomagają segmentować, zarządzać i targetować Kontakty, a tym samym optymalizować twój proces sprzedaży.

Aby utworzyć lejek sprzedażowy na platformie SALESmanago, przejdź do Menu → Odbiorcy → Segmentacja→ Lejki sprzedażowe → Wszystkie lejki.

Przeczytaj więcej o lejkach sprzedażowych w SALESmanago >>

Po umieszczeniu tej Akcji na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

usun kontakt z lejka sprzedazowego

[1] Lejek sprzedażowy – Wybierz lejek, z którego Kontakty zostaną usunięte poprzez tę Akcję.

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Styczeń 23 2025