Workflow | Akcja: Dodaj/Zmień szczegół standardowy

Akcja ta pozwala automatycznie dodawać lub zmieniać szczegół standardowy na Karcie Kontaktu.

Wszystkie szczegóły standardowe Kontaktu możesz znaleźć na Karcie Kontaktu, w zakładce Szczegóły i Tagi.

Po umieszczeniu tej Akcji na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

dodaj zmien szczegol standardowy

[1] Nazwa szczegółu – Podaj nazwę (klucz) nowego lub istniejącego szczegółu standardowego.

Jeżeli Kontakt, który osiągnął ten etap Workflow, nie ma szczegółu standardowego o tej nazwie (kluczu), to szczegół standardowy podany w tym polu zostanie dodany do jego Karty Kontaktu z wartością zdefiniowaną w punkcie [2].

Jeżeli Kontakt, który osiągnął ten etap procesu Workflow, ma już szczegół standardowy o tej nazwie (kluczu), wartość szczegółu zostanie zaktualizowana o wartość zdefiniowaną w punkcie [2].

[2] Wartość szczegółu – Zdefiniuj wartość, z jaką szczegół standardowy zostanie dodany lub zaktualizowany dla Kontaktów, które osiągnęły ten etap procesu Workflow.

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024