Workflow | Akcja: Dodaj/Zmień szczegół słownikowy

Akcja ta pozwala automatycznie dodawać lub zmieniać szczegół słownikowy na Karcie Kontaktu.

Szczegół słownikowy to dodatkowa informacja o Kontakcie. Szczegóły słownikowe muszą być uprzednio zdefiniowane w Menu → Ustawienia → Ustawienia systemu → zakładka Słownik szczegółów i zawierają wyłącznie dane liczbowe (np. rozmiar buta) bądź daty (np. data subskrypcji). Szczegóły słownikowe możesz znaleźć na Karcie Kontaktu, w zakładce Szczegóły i Tagi.

Przeczytaj więcej o szczegółach słownikowych >>

Po umieszczeniu tej Akcji na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

dodaj zmien szczegol slownikowy

[1] Nazwa szczegółu – Wybierz istniejący szczegół słownikowy, który zostanie dodany lub zmieniony dla Kontaktów, które osiągnęły ten etap procesu Workflow.

Jeżeli Kontakt, który osiągnął ten etap procesu Workflow, nie ma wybranego szczegółu słownikowego, to szczegół ten zostanie dodany do jego Karty Kontaktu z wartością zdefiniowaną w punkcie [2].

Jeżeli Kontakt, który osiągnął ten etap procesu Workflow, ma już wybrany szczegół słownikowy, to wartość szczegółu zostanie zaktualizowana o wartość zdefiniowaną w punkcie [2].

[2] Wartość szczegółu – Zdefiniuj wartość, z jaką szczegół słownikowy zostanie dodany lub zaktualizowany dla Kontaktów, które osiągnęły ten etap procesu Workflow.

Opcja ta wygląda inaczej w zależności od wyboru dokonanego w punkcie [1]. Jeżeli wybrano szczegół słownikowy rodzaju: data, możesz określić datę. Jeżeli wybrano szczegół słownikowy rodzaju: liczba, możesz określić liczbę (większą niż 0).

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024