Przydatne linki
Panel startowy systemu SALESmanago umożliwia szybki dostęp do niezbędnych informacji oraz przejrzysty podgląd najważniejszych statystyk. Znajdziesz w nim podstawowe dane swojego konta, analitykę ruchu na stronie w czasie rzeczywistym, oraz automatycznie aktualizowaną liczbę odsłon Twojej strony internetowej. Dashboard główny możesz dowolnie personalizować w zależności od swoich potrzeb.

Podejrzyj(otworzy się w nowej zakładce)
Spis treści
- Analityka sprzedaży
- Analityka kontaktów i odsłon
- Zdarzenia na stronie w czasie rzeczywistym
- Ostatnie kampanie
1. Analityka sprzedaży

[1] Pasek dashboardów – w tym miejscu znajdują się wszystkie personalizowane dashboardy. Można stworzyć maksymalnie pięć dashboardów.
[2] – opcja dodawania personalizowanego dashboardu.
Czytaj więcej o dashboardzie biznesowym >>
[3] Przedział czasowy – wybierz okres, dla jakiego ma być wygenerowana analityka sprzedaży.
[4] Całkowita sprzedaż – całkowita sprzedaż zarejestrowana przez platformę eCommerce i przesłana przez API w formie zdarzeń zewnętrznych do SALESmanago.
- wspierana przez SALESmanago (całkowita) – wartość wszystkich przesłanych do SALESmanago transakcji, gdzie na 25 ostatnich zarejestrowanych interakcji z marką w ciągu 90 dni przed finalizacją osoby kupujące przynajmniej raz miały kontakt z działaniami marketingowymi prowadzonymi za pomocą SALESmanago.
- wspierana przez SALESmanago (last click) – wartość wszystkich transakcji, w których ostatnią interakcją na ścieżce zakupowej przed samym zakupem była jakakolwiek akcja marketingowa prowadzona przez SALESmanago. Transakcje zostają zliczone niezależnie od czasu pomiędzy przejściem na stronę a kliknięciem.
[5] Całkowita liczba transakcji – liczba wszystkich transakcji zarejestrowanych przez platformę eCommerce i przesłanych przez API w formie zdarzeń zewnętrznych do SALESmanago.
- wspierana przez SALESmanago (całkowita) – liczba wszystkich przesłanych do SALESmanago transakcji, gdzie na 25 ostatnich zarejestrowanych interakcji z marką w ciągu 90 dni przed finalizacją osoby kupujące przynajmniej raz miały kontakt z działaniami marketingowymi prowadzonymi za pomocą SALESmanago.
- wspierana przez SALESmanago (last click) – liczba wszystkich transakcji, w których ostatnią interakcją na ścieżce zakupowej przed samym zakupem była jakakolwiek akcja marketingowa prowadzona przez SALESmanago. Transakcje zostają zliczone niezależnie od czasu pomiędzy przejściem na stronę a kliknięciem.
[6] Lejek eCommerce – zaangażowanie to całkowita liczba interakcji kontaktów z działaniami prowadzonymi przez SALESmanago, która przekłada się na koszyki i dalsze zakupy użytkowników na stronie.
WAŻNE: Aby wykres przedstawiał właściwe dane, należy przeprowadzić integrację danych transakcyjnych (zdarzenie zewnętrzne: koszyk i zakup) według standardów SALESmanago. W przypadku braku lub niepoprawnego przeprowadzenia integracji dane na wykresie mogą nie wyświetlać się w postaci lejka.
[7] Transakcje – wykresowe przedstawienie liczby transakcji dla danego okresu.
2. Analityka kontaktów i odsłon

[1] Wszystkie kontakty – całkowita liczba znajdujących się w bazie danych kontaktów (z osobnym wyróżnieniem kontaktów uzyskanych wczoraj oraz w wybranym wcześniej okresie).
[2] Wszystkie odsłony – całkowita liczba odsłon (z osobnym podziałem na odsłony monitorowane i odsłony anonimowe).
[3] Kontakty – wykresowe przedstawienie liczby kontaktów dla wybranego wcześniej okresu (z podziałem na wszystkie i nowe).
[4] Odsłony – wykresowe przedstawienie liczby odsłon dla wybranego okresu (z podziałem na wszystkie, monitorowane i anonimowe).
3. Zdarzenia na stronie w czasie rzeczywistym
Sekcja Zdarzenia na stronie w czasie rzeczywistym pokazuje m.in. dokładny wykaz osób, które odwiedziły monitorowaną stronę.

Wybierz grupę kontaktów, dla których ma zostać wygenerowana lista:
- Wizyty klientów monitorowanych – użytkownicy monitorowani.
- Wizyty klientów anonimowych– użytkownicy nierozpoznani bądź niemonitorowani w systemie.
- Transakcje – lista osób, która dokonała transakcji w naszej domenie.
[1] Scoring – sortuj listę po wybranej wartości scoringu.
[2] Filtruj – wybierz wartość dla sortowania listy – główny właściciel i moje kontakty.
[3] Eksport – kliknij przycisk Eksportuj, aby zobaczyć opcję eksportu listy.
[A] Sortuj po scoringu – wybierz kontakty do eksportu na podstawie wartości scoringu.
[B] Wybierz zakres czasu danych, które chcesz eksportować.
[4] Data – wybierz datę, dla której zostanie wygenerowana lista.
UWAGA:Przycisk Profil 360° otwiera okienko ze wszystkimi dokładnymi informacjami dotyczącymi odwiedzin danego klienta, można też z niego przejść do karty kontaktu:
4. Ostatnie kampanie
Sekcja Ostatnie kampanie zawiera listę wszystkich kampanii z datą ich utworzenia, zasięgami, typem kampanii, nazwą i możliwością przejścia do ich analityki.
