Dashboard główny

Panel startowy systemu SALESmanago umożliwia szybki dostęp do niezbędnych informacji oraz przejrzysty podgląd najważniejszych statystyk. Znajdziesz w nim podstawowe dane swojego konta, analitykę ruchu na stronie w czasie rzeczywistym, oraz automatycznie aktualizowaną liczbę odsłon Twojej strony internetowej. Dashboard główny możesz dowolnie personalizować w zależności od swoich potrzeb.

Panel startowy wyświetla się od razu po zalogowaniu się na stronę główną. Natomiast jeśli znajdujesz się w innej sekcji należy wybrać w głównym menu Start


Spis treści

    1. Twoje konto użytkownika
    2. Twoje kontakty
    3. Zdarzenia na stronie w czasie rzeczywistym
    4. Ostatnie kampanie
    5. Ruch na stronie w czasie rzeczywistym
    6.  Kostki na stronie
    7. Liczba odsłon Twojej strony internetowej

Twoje konto użytkownika

[1] – kliknij aby otworzyć/ukryć okno
[2] – w tym miejscu widzisz adres e-mail, rola/role użytkownika oraz grafika przypisana do konta (opcjonalnie)
[3] Konto – tu znajdują się szczegóły konta, płatności oraz język, który w tym miejscu można wygodnie zmienić klikając inny z listy
[4] Centrum edukacji – w tym miejscu można kliknąć: e-learning, pomoc, blog, nowości, jak zacząć oraz społeczność i w ten sposób łatwo skorzystać z dodatkowych informacji
[5] Wyloguj się
[6] Media społecznościowe – podlinkowania


Twoje kontakty

[1] Pasek dashboardów – w tym miejscu znajdują się wszystkie personalizowane dashboardy. Można stworzyć maksymalnie pięć dashboardów.

[2] – opcja dodawania personalizowanego dashboardu. Więcej informacji

[3] Przedział czasowy – wybierz okres, dla jakiego ma być wygenerowana liczba i wykres kontaktów.

[4] Nowe kontakty – liczba pozyskanych nowych kontaktów w dniu poprzednim. Użyj przycisku Podgląd, aby wygenerować wykres wyłącznie dla tych kontaktów. Po naciśnięciu przycisku Kto? zostaniesz przekierowany na listę kontaktów.

[5] Nowe kontakty – liczba pozyskanych nowych kontaktów w wybranym przedziale czasowym. Użyj przycisku Podgląd, aby wygenerować wykres dla nowych kontaktów. Po naciśnięciu przycisku Kto? zostaniesz przekierowany na listę kontaktów.

[6] Wszystkie kontakty – liczba wszystkich pozyskanych kontaktów. Użyj przycisku Podgląd, aby wygenerować wykres dla wszystkich kontaktów.

WAŻNE: Dane w systemie przeliczane są w nocy, dlatego też mogą pojawić się niewielkie rozbieżności pomiędzy statystykami na stronie głównej, a listą kontaktów. Lista kontaktów nie wyświetla kontaktów usuniętych.

WSKAZÓWKA: Aby wygenerować odpowiedni wykres, kliknij przycisk Podgląd przy każdej z opcji [1], [2] lub [3].


Zdarzenia na stronie w czasie rzeczywistym 

Sekcja Zdarzenia na stronie w czasie rzeczywistym pokazuje między innymi dokładny wykaz osób, które odwiedziły monitorowaną stronę.

Sposoby na selekcję wyświetlanych informacji:

Wybierz grupę kontaktów, dla których ma zostać wygenerowana lista:

  • Wizyty klientów monitorowanych – użytkownicy monitorowani.
  • Wizyty klientów anonimowych– użytkownicy nierozpoznani bądź niemonitorowani w systemie.
  • Transakcje – lista osób, która dokonała transakcji w naszej domenie.

[1] Scoring – sortuj listę po wybranej wartości scoringu.

[2] Filtruj – wybierz wartość dla sortowania listy – główny właściciel i moje kontakty.

[3] Eksport – kliknij przycisk Eksportuj, aby zobaczyć opcję eksportu listy.

[A] Sortuj po scoringu – wybierz kontakty do eksportu na podstawie wartości scoringu.

[B] Wybierz zakres czasu danych, które chcesz eksportować. 

[4] Data – wybierz datę, dla której zostanie wygenerowana lista.

UWAGA: Przycisk Profil 360° otwiera okienko ze wszystkimi dokładnymi informacjami dotyczącymi odwiedzin danego klienta, można też z niego przejść do karty kontaktu:


Ostatnie kampanie

Sekcja Ostatnie kampanie zawiera listę wszystkich kampanii z datą ich utworzenia, zasięgami, typem kampanii, nazwą i możliwością przejścia do ich analityki. 


Ruch na stronie w czasie rzeczywistym

[1] Wszystkie kontakty na stronie – łączna liczba użytkowników, będących aktualnie na stronie.

[2] Kontakty monitorowane – łączna liczba monitorowanych (zidentyfikowanych) użytkowników, będących aktualnie na stronie.

[3] Kontakty anonimowe – łączna liczba użytkowników nierozpoznanych bądż niemonitorowanych w systemie, będących aktualnie na stronie.

[4]  Wizyty zidentyfikowanych użytkowników są oznaczone zielonym kolorem. Wizyty anonimowych użytkowników są oznaczone szarym kolorem.


Kostki na stronie

Każda kostka na wykresie reprezentuje wyświetlenie strony przez osobę odwiedzającą.

c2PL

Jeśli więcej niż jeden kontakt tego samego typu wejdzie na stronę z tego samego źródła, to system łączy ich wyświetlenia w jedną kostkę.

c1PL

Każda kostka zawiera podstawowe informacje o odwiedzających: ilu ich jest i z jakiego źródła trafili na stronę. Dla pojedynczych wyświetleń stron możesz też sprawdzić na której podstronie znajduje się kontakt, a jeśli jest to kontakt monitorowany, to także jego imię, nazwisko, scoring. Możesz też wtedy przejść bezpośrednio do jego karty kontaktu.

System rozróżnia następujące źródła wejścia na stronę:

organic Organic – ruch organiczny, bezpośrednie wejścia na stronę.

redirect Redirect – ruch pochodzący z przekierowań.

google Google – ruch z kliknięć w linki w wyszukiwarce Google.

a-words Google Ads – ruch z kliknięć w reklamy Google Ads.

salesmanago SALESmanago – ruch z kliknięć w źródłach SALESmanago, m.in. linki w emailach wysłanych z reguł automatyzacji, bannerach dynamicznych, ramkach rekomendacji, landing page i powiadomieniach Web Push.

facebook Facebook – ruch z kliknięć na Facebook.

twitter Twitter – ruch z kliknięć na Twitter.

socialmedia Social – ruch z kliknięć w social media łącznie (ogólniejsza kategoria, w którą mogą się złączyć kostki ze źródłem Facebook i Twitter).

other2 Other – wszystkie pozostałe źródła (reklamy online, źródła UTM, ruch z podlinkowania na innych stronach)

all All – ogólniejsza kategoria, w którą mogą się złączyć kostki wszystkich źródeł.


Liczba odsłon Twojej strony internetowej

[1] Odsłony monitorowane – Użyj przycisku Podgląd, aby wygenerować wykres dla odsłon strony przez kontakty monitorowane.

[2] Odsłony anonimowe – Użyj przycisku Podgląd, aby wygenerować wykres wykres dla odsłon strony przez kontakty anonimowe.

[3] Wszystkie odsłony – Użyj przycisku Podgląd, aby wygenerować wykres dla wszystkich odsłon.

[4] Przedział czasowy – wybierz przedział czasowy, dla którego zostanie wygenerowany wykres.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: bok@salesmanago.pl +48 533 600 808