Dashboard główny

Panel startowy systemu SALESmanago umożliwia szybki dostęp do niezbędnych informacji oraz przejrzysty podgląd najważniejszych statystyk. Znajdziesz w nim podstawowe dane swojego konta, analitykę ruchu na stronie w czasie rzeczywistym, oraz automatycznie aktualizowaną liczbę odsłon Twojej strony internetowej. Dashboard główny możesz dowolnie personalizować w zależności od swoich potrzeb.

Podejrzyj(otworzy się w nowej zakładce)


Spis treści

  1. Analityka sprzedaży
  2. Analityka kontaktów i odsłon
  3. Zdarzenia na stronie w czasie rzeczywistym
  4. Ostatnie kampanie

1. Analityka sprzedaży

[1] Pasek dashboardów – w tym miejscu znajdują się wszystkie personalizowane dashboardy. Można stworzyć maksymalnie pięć dashboardów.

[2] – opcja dodawania personalizowanego dashboardu. 

Czytaj więcej o dashboardzie biznesowym >>

[3] Przedział czasowy – wybierz okres, dla jakiego ma być wygenerowana analityka sprzedaży.

[4] Całkowita sprzedaż – całkowita sprzedaż zarejestrowana przez platformę eCommerce i przesłana przez API w formie zdarzeń zewnętrznych do SALESmanago.

  • wspierana przez SALESmanago (całkowita) – wartość wszystkich przesłanych do SALESmanago transakcji, gdzie na 25 ostatnich zarejestrowanych interakcji z marką w ciągu 90 dni przed finalizacją osoby kupujące przynajmniej raz miały kontakt z działaniami marketingowymi prowadzonymi za pomocą SALESmanago.
  • wspierana przez SALESmanago (last click) – wartość wszystkich transakcji, w których ostatnią interakcją na ścieżce zakupowej przed samym zakupem była jakakolwiek akcja marketingowa prowadzona przez SALESmanago. Transakcje zostają zliczone niezależnie od czasu pomiędzy przejściem na stronę a kliknięciem.

[5] Całkowita liczba transakcji – liczba wszystkich transakcji zarejestrowanych przez platformę eCommerce i przesłanych przez API w formie zdarzeń zewnętrznych do SALESmanago.

  • wspierana przez SALESmanago (całkowita) – liczba wszystkich przesłanych do SALESmanago transakcji, gdzie na 25 ostatnich zarejestrowanych interakcji z marką w ciągu 90 dni przed finalizacją osoby kupujące przynajmniej raz miały kontakt z działaniami marketingowymi prowadzonymi za pomocą SALESmanago.
  • wspierana przez SALESmanago (last click) – liczba wszystkich transakcji, w których ostatnią interakcją na ścieżce zakupowej przed samym zakupem była jakakolwiek akcja marketingowa prowadzona przez SALESmanago. Transakcje zostają zliczone niezależnie od czasu pomiędzy przejściem na stronę a kliknięciem.

[6] Lejek eCommerce – zaangażowanie to całkowita liczba interakcji kontaktów z działaniami prowadzonymi przez SALESmanago, która przekłada się na koszyki i dalsze zakupy użytkowników na stronie. 

WAŻNE: Aby wykres przedstawiał właściwe dane, należy przeprowadzić integrację danych transakcyjnych (zdarzenie zewnętrzne: koszyk i zakup) według standardów SALESmanago. W przypadku braku lub niepoprawnego przeprowadzenia integracji dane na wykresie mogą nie wyświetlać się w postaci lejka.

[7] Transakcje – wykresowe przedstawienie liczby transakcji dla danego okresu.


2. Analityka kontaktów i odsłon

[1] Wszystkie kontakty – całkowita liczba znajdujących się w bazie danych kontaktów (z osobnym wyróżnieniem kontaktów uzyskanych wczoraj oraz w wybranym wcześniej okresie).

[2] Wszystkie odsłony – całkowita liczba odsłon (z osobnym podziałem na odsłony monitorowane i odsłony anonimowe).

[3] Kontakty – wykresowe przedstawienie liczby kontaktów dla wybranego wcześniej okresu (z podziałem na wszystkie i nowe).

[4] Odsłony – wykresowe przedstawienie liczby odsłon dla wybranego okresu (z podziałem na wszystkie, monitorowane i anonimowe).


3. Zdarzenia na stronie w czasie rzeczywistym

Sekcja Zdarzenia na stronie w czasie rzeczywistym pokazuje m.in. dokładny wykaz osób, które odwiedziły monitorowaną stronę.

Wybierz grupę kontaktów, dla których ma zostać wygenerowana lista:

  • Wizyty klientów monitorowanych – użytkownicy monitorowani.
  • Wizyty klientów anonimowych– użytkownicy nierozpoznani bądź niemonitorowani w systemie.
  • Transakcje – lista osób, która dokonała transakcji w naszej domenie.

[1] Scoring – sortuj listę po wybranej wartości scoringu.

[2] Filtruj – wybierz wartość dla sortowania listy – główny właściciel i moje kontakty.

[3] Eksport – kliknij przycisk Eksportuj, aby zobaczyć opcję eksportu listy.

[A] Sortuj po scoringu – wybierz kontakty do eksportu na podstawie wartości scoringu.

[B] Wybierz zakres czasu danych, które chcesz eksportować.

[4] Data – wybierz datę, dla której zostanie wygenerowana lista.

UWAGA:Przycisk Profil 360° otwiera okienko ze wszystkimi dokładnymi informacjami dotyczącymi odwiedzin danego klienta, można też z niego przejść do karty kontaktu:


4. Ostatnie kampanie

Sekcja Ostatnie kampanie zawiera listę wszystkich kampanii z datą ich utworzenia, zasięgami, typem kampanii, nazwą i możliwością przejścia do ich analityki. 


Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Listopad 21 2022 Listopad 18 2022