Wizyta – element ten pozwala na segmentację kontaktów na podstawie informacji o wizytach na stronie. Pogrupuj użytkowników w oparciu o ich zainteresowania produktami (np. konkretną kategorią produktową) i wykorzystaj to do tworzenia m.in. kampanii marketingowych. Możesz też wskazać konkretny URL, aby śledzić odwiedziny kontaktów na stronie, a następnie analizować zmianę wielkości segmentu w określonym czasie.
[1] Typ wizyty – wybierz rodzaj wizyty, która będzie jednym z kryteriów przy tworzeniu segmentu dynamicznego:
- Wizyta produktowa – rodzaj wizyty dotyczący stron produktowych w twoim sklepie. W kolejnych opcjach możesz sprecyzować kryteria przesyłania informacji o wizycie.
- Konkretny adres URL – wskaż adres URL (konkretny lub zawierający jakąś frazę), który kontakt musiał odwiedzić, aby została przesłana informacja o wizycie.
[2] Szczegóły wizyty – wybierając wcześniej wizytę produktową, możesz dobrać dodatkowy szczegół, który będzie uwzględniany przy segmentacji:
- ID produktu (konkretny/zawiera) – do segmentu zostaną dodane kontakty, które odwiedziły produkt o konkretnym ID, lub taki, którego ID zawiera wybrany ciąg znaków.
- Cena produktu – wpisz cenę produktu, korzystając z opcji:
- posiada dowolną wartość,
- wynosi dokładnie,
- jest mniejsza od,
- jest większa od,
- jest mniejsza lub równa,
- jest większa lub równa.
- Nazwa (konkretny/zawiera) – do segmentu zostaną dodane kontakty, które odwiedziły produkt o konkretnej nazwie, lub taki, którego nazwa zawiera wybrany ciąg znaków.
- Marka (konkretny/zawiera) – do segmentu zostaną dodane kontakty, które odwiedziły produkt o konkretnej marce, lub taki, którego marka zawiera wybrany ciąg znaków.
- Producent (konkretny/zawiera) – do segmentu zostaną dodane kontakty, które odwiedziły produkt konkretnego producenta, lub taki, którego producent zawiera wybrany ciąg znaków.
- Kategoria (konkretny/zawiera) – do segmentu zostaną dodane kontakty, które odwiedziły produkt z konkretnej kategorii, lub taki, którego kategoria zawiera wybrany ciąg znaków.
- Płeć (dowolny/konkretny) – wskaż konkretną płeć dotyczącą użytkownika produktu lub ustaw dowolność.
WAŻNE: Przy wszystkich szczegółach (oprócz ceny) możesz skorzystać z wyboru produktów za pomocą galerii.
[3] Data wizyty – zaznacz checkbox, jeśli chcesz ustawić kryterium czasowe dla tworzonego segmentu dynamicznego. Kontakt zostanie zakwalifikowany do segmentu, jeżeli w wybranym czasie odwiedził przynajmniej raz wskazaną we wcześniejszych warunkach stronę. Jeżeli nie zaznaczysz tej opcji, do segmentu zostaną zakwalifikowane kontakty, które kiedykolwiek odwiedziły stronę.
- dzisiaj – przy wyborze tej opcji będą brane pod uwagę wszystkie te kontakty, które odwiedziły stronę dziś, czyli w danym dniu liczonym od północy do północy;
- ostatnie 7 dni – przy wyborze tej opcji będą brane pod uwagę wszystkie te kontakty, które odwiedziły stronę od momentu przeliczenia dynamicznego segmentu do 7 dni wstecz (dzień liczony jest od północy do północy);
- ostatnie 30 dni – przy wyborze tej opcji będą brane pod uwagę wszystkie te kontakty, które odwiedziły stronę od momentu przeliczenia dynamicznego segmentu do 30 dni wstecz (dzień liczony jest od północy do północy);
- w zakresie – przy wyborze tej opcji będą brane pod uwagę wszystkie te kontakty, które odwiedziły stronę w wybranym okresie czasu (dzień liczony jest od północy do północy);
- przed wybranym dniem – przy wyborze tej opcji będą brane pod uwagę wszystkie te kontakty, które odwiedziły stronę przed określonym dniem (dzień liczony jest od północy do północy);
- po wybranym dniu – przy wyborze tej opcji będą brane pod uwagę wszystkie te kontakty, które odwiedziły stronę po określonym dniu (dzień liczony jest od północy do północy);
- dokładnie X dni temu – przy wyborze tej opcji będą brane pod uwagę wszystkie te kontakty, które odwiedziły stronę dokładnie wybraną liczbę dni temu (dzień liczony jest od północy do północy);
- mniej niż X dni temu – przy wyborze tej opcji będą brane pod uwagę wszystkie te kontakty, które odwiedziły stronę wcześniej niż zdefiniowana liczba dni (dzień liczony jest od północy do północy);
- więcej niż X dni temu – przy wyborze tej opcji będą brane pod uwagę wszystkie te kontakty, które odwiedziły stronę później niż zdefiniowana liczba dni (dzień liczony jest od północy do północy).