Korzystaj z najnowocześniejszej technologii marketingowej opartej na AI i Machine Learning dla eCommerce, stworzonej dzięki naszej współpracy z Euvic 360e-com. Twórz zaawansowane kampanie retargetingowe, aby zwiększyć sprzedaż nawet o 17% miesięcznie.
Spis treści
- Podstawowe informacje
- Jak to działa?
- Przykłady zastosowania
1. Podstawowe informacje
Retargeting jest w stanie zwiększyć ruch na stronie nawet o 700%. Często osoby odwiedzające potrzebują więcej interakcji, by zdecydować się na zakup. Kampania retargetingowa pozwala podtrzymywać ich zainteresowanie nawet po tym, jak opuszczą stronę.
Dobrze skonfigurowana kampania sprzedażowa w sieciach reklamowych podnosi obroty w sklepie nawet o 17% w skali miesiąca.
Korzyści
- Retargeting podnosi ruch z reklam nawet o 700% (ReadyCloud)
- Dotarcie do osób retargetowanych jest 8 razy tańsze w przeliczeniu na kliknięcie niż dotarcie do nowych odbiorców (I-Com)
- 3 na 5 użytkowników online zauważa i rozważa reklamy pokazujące produkty, które oglądali na innej stronie (eMarketer)
- Reklamy retargetingowe mają 10-krotnie wyższy CTR niż zwykłe reklamy (Invespcro)
- Odwiedzający stronę internetową, którzy są retargetowani, są o 70% bardziej skłonni by skonwertować (ReadyCloud)
2. Jak to działa?
Ludzie wchodzą na twoją stronę z różnymi intencjami. Nie wszyscy są gotowi do złożenia zamówienia. Zdarza się, że przeglądają produkty na wielu stronach internetowych przed zakupem lub już chcą kupić, ale proces ten zostaje przerwany w najmniej dogodnym momencie. Taki użytkownik nie jest jednak „stracony”. Podczas swojej wizyty pozostawia on po sobie wiele cyfrowych śladów: dane zgromadzone w SALESmanago AI-Driven Customer Data Platform & Marketing Automation, które możesz wykorzystać, aby dotrzeć do niego różnymi kanałami, nawet jeśli wizyta była anonimowa! Jednym z czynników, które to umożliwiają, jest nasze partnerstwo technologiczne z Euvic 360e-com – europejskim liderem rozwiązań programmatic retargeting dla eCommerce.
Dane z profili 360° użytkowników są przydatne na wiele sposobów. Jednym z modułów, który je wykorzystuje, jest SALESmanago eCommerce Sales Generation. Dzięki zaawansowanym algorytmom Euvic 360e-com buduje on:
- idealnie dopasowane grupy odbiorców retargetingowych,
- progresywnie budowane, oparte na uczeniu maszynowym grupy docelowe (lookalike audiences).
Retargeting działa dla wszystkich użytkowników odwiedzających twoją stronę. Możesz docierać zarówno do osób anonimowych, jak i monitorowanych. Wystarczy, że zamówisz szybką, bezpłatną integrację, aby uzyskać dostęp do intuicyjnego kreatora kampanii sprzedażowych. Po ustawieniu podstawowych parametrów zaawansowane algorytmy AI oraz uczenia maszynowego wykorzystają dane behawioralne o użytkownikach odwiedzających twoją witrynę, aby wyświetlić im odpowiednie treści w sieci reklamowej, czyli na stronach zewnętrznych. Retargeting przyciągnie nowy, ale też powracający ruch wysokiej jakości za pomocą spersonalizowanych ofert i rekomendacji. W ten sposób pomoże ci zwiększyć konwersję oraz przychody w sklepie.
3. Przykłady zastosowania
Przyciągnij więcej ruchu wysokiej jakości dzięki spersonalizowanym ofertom i rekomendacjom, aby zwiększyć liczbę transakcji:
- Zwiększ przychody. Buduj świadomość marki w wielu punktach styku poprzez wyświetlanie dostosowanych rekomendacji na zewnętrznych stronach internetowych. Zapewnij potencjalnym i obecnym klientom kontakt z treściami odnoszącymi się do ich zachowań na twojej stronie, dzięki czemu szybciej przejdą do etapu konwersji, gdy na nią wrócą. Zwiększy to przychody w sklepie.
- Rozwiń zaawansowany retargeting. Docieraj do użytkowników, którzy odwiedzili twoją stronę i opuścili ją bez dokonania zakupu. Ustaw kampanię, która wyświetli na zewnętrznych stronach produkty z twojego sklepu, które są dopasowane do zainteresowań odwiedzających.
- Optymalizuj koszty. Zaplanuj budżet marketingowy biorąc pod uwagę bezpośredni związek między ROI retargetingu a kosztami reklamy. Płać tylko za sprzedaż, którą faktycznie wygenerujesz.
- Oszczędzaj czas. Uniknij pułapki ciągłego optymalizowania kampanii retargetingowej. Wybierz sklep, określ czas trwania kampanii i pozwól algorytmom jak najlepiej wykorzystać posiadane dane.