Dodatkowe raporty dostępne w SALESmanago pozwalają na jeszcze bardziej szczegółową analizę zachowania kontaktów oraz większości działań prowadzonych w systemie.
RAPORT KONWERSJI I ZACHOWANIA
Generowane raporty pozwalają na badanie zachowania kontaktów, które posiadasz w bazie.
Raporty konwersji i zachowania
Raport zachowania grupy kontaktów – źródła wizyt, analityka UTM dla rozpoznawanych kontaktów, kliknięte linki, wysłane e-maile
Raport konwersji – tag – źródła wejść kontaków na stronę, punkty konwersji
Raport konwersji – lejek – sposób pozyskania kontaktu, źródła wejść kontaktów na stronę, szczegóły kontaktów
Raport analityki konwersji – podsumowanie wyników konwersji
Raport zdarzeń zewnętrznych – podsumowanie zdarzeń zewnętrznych
Miesięczne raporty z wykorzystania systemu – podsumowanie wyników wykorzystywanych funkcjonalności
EKSPORT DANYCH DO PLIKU
Zebrane informacje można eksportować do pliku.
Eksport kontaktów do pliku – opis eksportowania kontaktów
Eksport raportu z kampanii mailingowej – instrukcja generowania raportu
DODATKOWE MOŻLIWOŚCI – ANALIZA ZACHOWANIA KONTAKTÓW
Dodawanie parametrów UTM do linków pozwala na badanie źródeł wejść kontaktów na stronę, natomiast dane transakcyjne można również analizować per kontakt. Dzięki temu wiesz, które kontakty są najlepszymi klientami.
Analityka UTM – spis parametrów UTM analizowanych w SALESmanago
Dane transakcyjne w szczegółach na karcie kontaktu – wyjaśnienie znaczenia parametrów