Lista pojedynczych wysłanych wiadomości

Podglądaj treść konwersacji z każdym, poszczególnym użytkownikiem. Analizuj statystyki rozmów i sprawdź, czy Twoje kanały komunikacji są skuteczne. Przeglądaj indywidualnie rozmowy z klientami, aby jeszcze bardziej spersonalizować podejście do niego.

Aby przejść do Listy pojedynczych wysłanych wiadomości należy przejść do

Mobile Marketing => Lista pojedynczych wysłanych wiadomości


Lista pojedynczych wysłanych wiadomości umożliwia Ci podejrzenie wyglądu wiadomości wysłanych przed dany komunikator i przedstawia wszystkie najważniejsze informacje na temat wysyłki. Każda wiadomość wysłana  z Twojego konta do pojedynczego kontaktu to osobny wiersz z danymi informacjami.

[1] Kanał komunikacji wysyłki – wybierz konkretny kanał, żeby skrócić listę do wysyłek, które nim się odbyły, lub zaznacz opcję wszystkie, aby przejrzeć listę wszystkich wiadomości. 

[2] Elementy kolumny – pod kafelkami wyświetlają się najważniejsze informację na temat wiadomości. Dostępne kafelki to:

  • Kanał – wyświetlany w formie ikony:
  • Data wysłania
  • Nazwa kontaktu
  • Adres e-mail
  • Numer telefonu
  • Nazwa wiadomości\
  • Dostarczone
  • Odpowiedział

W każdej chwili możesz dostosować tabelę pod swoje preferencje dodając, lub usuwając z niej opcje.

[3] Podgląd – możesz podejrzeć wysłaną wiadomość do kontaktu w każdym kanale komunikacji. Dodatkowo, jeśli wysyłka została zrealizowana przez WhatsApp, Viber, lub jedną z tych bramek SMS:

  • SMSAPI
  • SerwerSMS.pl
  • SITmobile S.L.

masz możliwość podglądu całej konwersacji, łącznie z odpowiedziami kontaktu:

[4] Eksport – eksportuj wiadomości:

[A] Wybierz folder – wybierz folder z rozwijanej listy, do którego chcesz eksportować wiadomości.

[B] Wybierz przedział czasowy – określ przedział czasowy, z jakiego chcesz eksportować wiadomości.

[C] Ustaw plik jako prywatny – jeśli ustawisz plik jako prywatny, tylko Ty, jako jego właściciel, będziesz miał do niego dostęp. 

[D] Eksport – potwierdź wybrane informacje i rozpocznij eksport wiadomości w tle.

[5] Wprowadź nazwę wiadomości – wprowadź całą nazwę wiadomości, bądź jej fragment, aby skrócić listę wysłanych wiadomości do tych poszukiwanych.

[6] Personalizuj – przycisk umożliwia dowolne ułożenie przez nas elementów tabeli, usunięcie ich, oraz dodanie. 

Kliknij przycisk “+”, który pojawi się na pasku z nazwami poszczególnych kafelków, aby je edytować.

[7] Filtruj – umożliwia filtrowanie wiadomości i skrócenie ich listy do tych, które:

  • zostały wysłane z tego konta
  • zostały zaplanowane – dotyczy wszystkich wiadomości poza testowymi.
  • urodzinowe
  • testowe
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: bok@salesmanago.pl +48 533 600 808