Integracja z platformą Selly.pl

Dzięki integracji z platformą Selly.pl możemy powiększać swoją bazę w systemie SALESmanago o monitorowane kontakty, które wypełniły formularz w danym sklepie internetowym.

  1. Integracja obejmuje następujące funkcjonalności:
  • dodawanie i usuwanie kontaktów dla klientów zapisujących się na newsletter wraz z parametrem monitorującym,
  • dodawanie pełnych kontaktów dla klientów rejestrujących się w sklepie z (tag „klient”),
  • wypisywanie z newslettera przez klientów w panelu klienta, 
  • usuwanie zgody na newsletter w panelu admina sklepu w edycji klienta,
  • monitorowanie koszyka przez zdarzenia typu CART i PURCHASE (zdarzenie CART i PURCHASE jest przesyłany do kontaktów bez logowania).

Ważne:

  • Kontakty, które zebraliśmy na platformie przed integracją należy wyeksportować i ręcznie zaimportować do systemu. Później już kontakty będą przesyłane automatycznie.
  • Po przeprowadzeniu integracji kod monitorujący jest zaciągany automatycznie i wklejany na stronę, dlatego już nie musimy zajmować się wklejeniem kodu na stronę.
  1. Integracja:
  • W celu zintegrowania systemu SALESmanago ze stroną Selly.pl należy na menu wybrać opcje Integracje.
  • następnie z górnego menu wybieramy zakładkę Konfiguracja –> Integracje – opcje dodatkowe,
  • w połowie strony możemy znaleźć ekran dotyczący SALESmanago,
  • następnie należy uzupełnić informacje dotyczące integracji.

[1] Klient ID – w to miejsce należy wpisać numer id klienta

[2]  API secret – dodajemy numer API secret

[3]  E-mail – podaj adres e-mail w celu dokonania integracji

[4]  End point – wpisujemy rodzaj aplikacji np. app2, app3, należy wpisać odpowiednią opcję

[5] Tag dla klienta – określamy tag dla kontaktów, będących klientami sklepu

[6] Tag newsletter – określamy, jaki tag powinien zostać przypisanytag dla kontaktów, które zapiszą się do newslettera

[7] Dodatkowy kod JS – miejsce na wklejenie dodatkowego kodu JS (po wygenerowaniu z SALESmanago)

[8] Zapisz – po wybraniu tej opcji, wprowadzone zmiany zostaną zapisane

Ważne: W celu weryfikacji wyżej wymienionych opcji w systemie SALESmanago, należy wybrać z menu zakładkę USTAWIENIA -> INTEGRACJE:

mm

Kod jest automatycznie generowany na każdej stronie sklepu. Kontakty ze statusem opt-in i opt-out są automatycznie przekazywane do systemu SALESmanago. Jednakże należy pamiętać, aby kontakty, które zebraliśmy przed integracją wyeksportować z platformy Selly.pl i zaimportować do SALESmanago.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Marzec 12 2024