Integracja z Magento 1

Magento 1 jest jedną z platform eCommerce, które możesz zintegrować z platformą SALESmanago. Integracja umożliwi ci przesyłanie danych pomiędzy tymi dwiema platformami. Możesz wykorzystać te dane w analityce, a także do zautomatyzowania działań marketingowych i w rezultacie zwiększenia sprzedaży w swoim e-sklepie.

Aby pobrać wtyczkę dla Magento 1, kliknij TUTAJ >>


Spis treści

  1. Podstawowe informacje
  2. Zakres integracji
  3. Instalacja
  4. Konfiguracja

1. Podstawowe informacje

W tym artykule znajdziesz szczegółowe informacje na temat integracji z platformą Magento 1. Wtyczka jest stale udoskonalana i dostępna za darmo dla naszych klientów.

Integracja ta umożliwi ci przesyłanie istotnych danych o Kontaktach i transakcjach pomiędzy platformą Magento 1 a platformą SALESmanago. Informacje te możesz wykorzystać do zautomatyzowania działań marketingowych i tym samym zwiększenia sprzedaży w swoim e-sklepie.


2. Zakres integracji

Po zalogowaniu do wtyczki, synchronizacja i przesyłanie danych zachodzą automatycznie. Zakres integracji obejmuje przesyłanie do SALESmanago następujących danych:

  • Przekazywanie zdarzeń zewnętrznych typu “koszyk” (CART) i “zakup” (PURCHASE) dla Kontaktów zarówno zalogowanych, jak i niezalogowanych, pod warunkiem, że posiadają wcześniej utworzone ciasteczko smclient;
  • Eksport Kontaktów oraz archiwalnych danych transakcyjnych z platformy Magento 1 do SALESmanago;
  • Automatyczne dodanie kodu monitorującego na stronę;
  • Możliwość ustawienia tagów, które będą przypisywane Kontaktom w następstwie rejestracji, zapisu na newsletter oraz zakupu;
  • Automatyczne dodawanie podstawowych funkcjonalności takich jak Live Chat, Pop-up Basic czy Web Push.

Integracja formularzy kontaktowych:

  • Dodawanie parametru monitorującego do Kontaktów zapisujących się przez formularz;
  • Przesyłanie danych podawanych przez Kontakty przy rejestracji, logowaniu oraz edycji konta;
  • Przesyłanie danych Kontaktów (dane osobowe, data utworzenia Kontaktu, przypisywane tagi itp.);
  • Przesyłanie Kontaktów do SALESmanago wraz ze statusem opt-in/opt-out;
  • Synchronizacja wsteczna (opcja umożliwia sprawdzenie, czy Kontakt rejestrujący się na platformie eCommerce istnieje już w bazie SALESmanago. Jeżeli Kontakt znajduje się w bazie i ma status opt-in, ale przy rejestracji pominie zaznaczenie zgody, to zarówno w systemie SALESmanago, jak i na platformie Magento 1 będzie miał status opt-in);
  • Przesyłanie do SALESmanago Kontaktów wraz z tagiem wskazującym sklep źródłowy.

3. Instalacja wtyczki

Aby pobrać najnowszą wersję wtyczki, kliknij TUTAJ >>

Następnie przejdź do Panelu Administratora (Admin Panel) na platformie Magento 1. Zaloguj się na swoje konto.

W górnym menu wybierz System → Magento Connect → Magento Connect Manager.

Zaloguj się do Magento Connect Managera za pomocą tych samych danych, którymi logujesz się do Admin Panel.

Następnie przejdź do części Direct Package File upload.

[1] Choose file – wybierz pobrany plik.

[2] Upload – kliknij tutaj, aby załadować plik.

Zostaniesz automatycznie przeniesiony do konsoli, w której znajdziesz informację o ukończeniu instalacji, a także nazwę i wersję pakietu.

Po odświeżeniu strony na liście rozszerzeń powinna znajdować się wtyczka SALESmanago.

Przejdź do Admin Panel. Na górnym pasku menu zobaczysz zakładkę SALESmanago.


4. Konfiguracja

Zaloguj się na platformę Magento 1. Na stronie głównej wybierz “SALESmanago” na górnym pasku menu.

Sprawdź, jak skonfigurować integrację z Magento 1 >>

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Marzec 12 2024