Integracja z Google DoubleClick

21241444444

Integracja SALESmanago i Google DoubleClick pozwala na lepsze zrozumienie klienta i efektywniejszą komunikację z nim. Przez analizę zachowań osób odwiedzających stronę internetową (Digital Body Language), system SALESmanago tworzy profile behawioralne, uzupełnione o dane transakcyjne wszystkich użytkowników zidentyfikowanych i anonimowych. Dzięki tym danym możesz skutecznie personalizować komunikację we wszystkich kanałach i dostarczać właściwe oferty, do właściwych osób, we właściwym czasie i właściwym miejscu. 


Na czym polega AdRemarketing z Google DoubleClick?

Google DoubleClick to platforma do dostarczania i zarządzania reklamami stworzone przez Google. Emisja reklamy za pośrednictwem platformy DoubleClick odbywa się w modelu RTB. Kupienie usługi oznacza wynajęcie powierzchni reklamowej docierającej wyłącznie do wskazanego, wcześniej zidentyfikowanego na stronie użytkownika.

AdRemarketing z Google DoubleClick to moduł łączący potencjał produktu Google z SALESmanago. Umożliwia targetowanie reklam 1-do-1, czyli każdemu użytkownikowi będzie pokazywana specjalnie dla niego przygotowana treść. W scenariuszu można ustawić reklamy z ostatnio oglądanymi produktami, produktami porzuconymi w koszyku zakupowym, albo podobnymi do zakupionych wcześniej.

121a

Personalizacja odbywa się w oparciu o dowolne dane o kliencie zapisane w SALESmango (np. etap w lejku sprzedażowym, na którym klient się znajduje), na przykład:

  • LTV (długoterminowa wartość klienta)
  • cykliczność dokonywanych zakupów
  • cykl życia produktu
  • etap w procesie zakupowym

Dodatkowo dla firm działających w branży eCommerce oraz posiadających informacje o produktach i usługach zamieszczonych w pliku XML, moduł dynamicznego remarketingu umożliwia automatyczną rekomendację produktówratowanie porzuconych koszyków w sklepach online. Rekomendacje oparte są na dotychczas zebranych danych o preferencjach danego klienta. System przetwarza je tak, by wyświetlać klientowi reklamę stworzoną tylko dla niego, w momencie najbardziej sprzyjającym podjęciu decyzji zakupowej.

121b

Jakie możliwości daje zastosowanie tej metody?

  • wyświetlanie rekomendacji produktów na podstawie danych behawioralnych i transakcyjnych użytkowników
  • wyświetlanie wcześniej zarekomendowanych produktów w wiadomości email oraz innych kanałach komunikacji
  • wyświetlanie produktów dopasowanych do ostatniego zakupu
  • pokazywanie produktów dopasowanych do cyklu życia klienta (LTV)
  • automatyczne wyłączenie kampanii dla osób, które dokonały zakupu
  • dopasowane reklamy online na podstawie aktywności użytkownika offline
  • wysyłanie w emailu produktów z porzuconego koszyka

Korzyści z zastosowania tej metody:

  • Optymalizacja kosztów prowadzonych kampanii reklamowych
  • Pełna personalizacja komunikacji z konkretnym użytkownikiem w kanale reklamowym
  • Zwiększenie ruchu i konwersji na stronie WWW
  • Nowa metoda aktywizacji klientów
  • Automatyczna reaktywacja użytkowników po upływie wykupionej cyklicznej usługi lub abonamentu

 

JAK PRZEPROWADZIĆ INTEGRACJĘ U SIEBIE

Integracja z DoubleClick odbywa się za pośrednictwem agencji Hitspot.media, która oferuje gotowe rozwiązania i usługi powiązane z DoubleClick.

1. Zamówienie usługi

  • Żeby zamówić usługę, skontaktuj się z HSM. O chęci przeprowadzenia integracji poinformuj też swojego Project Managera.
  • HSM przedstawi możliwości wdrożenia i warunki współpracy oraz umowę.

2. Wdrożenie 

  • Po podpisaniu umowy otrzymujesz specjalny kod monitorujący do wgrania na stronę.
  • Kolejny krok to synchronizacja danych (reklama będzie działać dla monitorowanych kontaktów).
  • Jeżeli masz w SALESmanago kontakty monitorowane, to są one łączone z kodem od HSM poprzez dodanie specjalnego parametru do istniejących parametrów SALESmanago.
  • Ciasteczka śledzące SALESmanago i HSM przypisane do kontaktów synchronizują się, gdy dany kontakt wejdzie na stronę bezpośrednio lub z mailingu.
  • Po stronie SALESmanago powstaje mechanizm doboru produktów, które będą wyświetlanie w HSM.
3. Wyświetlanie reklam
  • Jeśli nie masz żadnych treści dynamicznych, zamów w SALESmanago opracowanie scenariusza (mechanizm doboru produktów), przygotowanie treści dynamicznych i odpowiednie zakodowanie.
  • Jeśli masz treści dynamiczne i powiązaną regułę wyzwalającą, to możesz wyświetlać reklamy produktów na podstawie mechanizmu doboru produktów.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: bok@salesmanago.pl +48 533 600 808