System SALESmanago można zintegrować z InteliWISE Live Chat. Dzięki integracji, każda interakcja osoby odwiedzającej stronę WWW z chatem zostanie odnotowana i wzięta pod uwagę w całym procesie marketingowo-sprzedażowym.
Moment wyświetlenia chatu użytkownikowi odwiedzającemu stronę WWW da się zdefiniować dzięki zestawowi wyzwalaczy dostępnych w InteliWISE Live Chat. Dzięki temu można dopasować wyświetlenie chatu do zachowania użytkownika.
Zakres integracji:
- dodawanie nowych kontaktów do bazy danych przez Live Chat,
- przekazywanie informacji pozyskanych przez Live Chat na kartę kontaktu,
- uruchamianie procesów automatyzacji po interakcji kontaktu z Live Chat m.in.
- wysyłanie email, SMS, VMS,
- przypisywanie tagów, scoringu, właścicieli, kampanii
- wyświetlanie alertów,
1. Żeby rozpocząć integrację należy zalogować się do panelu administracyjnego Live Chat i aktywować Integrację z SALESmanago.
2. Należy podać adres email, żeby umożliwić rozpoczęcie rozmowy.
3. Podany adres email zostanie automatycznie sprawdzony.
4. Po podaniu prawidłowego adresu email użytkownik zostanie połączony z operatorem Live Chat.
5. Równocześnie podany adres e-mail zostanie automatycznie dodany lub zaktualizowany w systemie SALESmanago Marketing Automation. Jeśli adresu nie było w systemie, zostanie utworzona nowa karta kontaktu.
6. Na karcie kontaktu zostanie dodane nowe zdarzenie o połączeniu Live Chat (zdarzenie typu ‚other’ o nazwie ‚livechat’).