Przedstawiamy integrację SALESmanago z LiveChat Inc. Ta integracja umożliwia zbieranie i łączenie informacji z rozmów oraz formularzy LiveChat Inc. z danymi klientów z wielu źródeł oraz wykorzystywanie ich w hiper-personalizowanych kampaniach marketingowych omnichannel. Uzupełnij możliwości marketingu o dane klientów z różnych kanałów, w tym z LiveChat Inc. i zwiększ sprzedaż w swoim eCommerce.
Spis treści
- Podstawowe informacje
- Jak to działa?
- Przykłady zastosowania
1. Podstawowe informacje
LiveChat Inc. to popularne rozwiązanie dla właścicieli stron internetowych, które pozwala gościom na czat na żywo z obsługą klienta. To oprogramowanie jest używane przez ponad 34 000 firm, co czyni je jednym z najpopularniejszych rozwiązań tego typu. LiveChat Inc. obsługuje kilka funkcji, takich jak powitania, raportowanie i formularze pre-chat.
- Firmy z najsilniejszymi strategiami omnichannel customer engagement zatrzymują średnio 89% swoich klientów (Aberdeen Group).
2. Jak to działa?
Gdy konsumenci zaczynają rozmowę przez LiveChat w twoim sklepie online, dane trafiają dzięki integracji do SALESmanago. Integracja pozwala na przeniesienie Kontaktów z formularzy pre-chat i utworzenie Zdarzenia dla każdego czatu rozpoczętego przez Kontakt. Kontakty przeniesione za pomocą tej integracji będą mieć automatycznie przypisany tag LIVECHAT_INC. Scoring tagu zwiększy się za każdym razem, gdy Kontakt rozpocznie czat.
3. Przykłady zastosowania
Wykorzystaj dane swoich klientów ze wszystkich kanałów:
Segmentacja
- Utwórz segment z kontaktami, które kontaktowały się z tobą za pomocą LiveChat Inc.
- Używaj segmentów, by dotrzeć do kontaktów podczas wysyłania wiadomości e-mail, w Mobile Marketingu, Procesach Automatyzacji i innych miejscach
Automatyzacja
- Skonfiguruj reguły automatyzacji, które aktywują się, gdy kontakty rozmawiają z tobą przez LiveChat Inc., dzięki czemu wyślesz im spersonalizowane wiadomości w różnych kanałach i zachęcisz ich do powrotu do sklepu
WAŻNE: Kontakty są przesyłane od razu po rozpoczęciu rozmowy z konsultantem. Nowe kontakty mają domyślnie status opt-out (Kontakty, które już istniały w systemie zachowają swój status). Aby rozpocząć komunikację z nowymi kontaktami, potrzebujesz od nich potwierdzenia subskrypcji.
Komunikacja
- Skonfiguruj edukacyjny cykl e-maili (lead nurturing) dla nowych kontaktów z LiveChat Inc. w celu skrócenia ich podróży zakupowej
- Przygotuj omnichannelowy Workflow, uruchamiany po rozmowie za pomocą LiveChat Inc. w celu budowania i wzmacniania relacji z kontaktami.
Pełny Omnichannel
- Wykorzystaj informacje o kontaktach do tworzenia zaawansowanych kampanii w wielu kanałach, w tym E-mail Marketing, Web Push, Website Marketing i wielu innych.
- Adresuj kampanie do konkretnych segmentów, uwzględniając zakupy użytkowników w sklepie online oraz informacje z formularzy i rozmów prowadzonych przez LiveChat Inc.