W Galerii możesz przechowywać wszystkie pliki graficzne, z których korzystasz przy tworzeniu wiadomości, formularzy i innych treści. Dzięki temu możesz mieć wszystkie swoje materiały w jednym miejscu.
Korzystanie z galerii
[1] Nawigacja – żeby otworzyć folder, kliknij go. Tutaj możesz też tworzyć i usuwać foldery oraz zmieniać ich nazwy.
[2] Sortuj – kliknij ten przycisk, żeby ułożyć pliki w wybranej kolejności.
[3] Zaznacz wszystkie – kliknij ten przycisk, żeby wykonać zbiorowe akcje na wszystkich plikach w aktywnym folderze.
[4] Dodaj plik – kliknij ten przycisk, żeby dodać do Galerii nowe pliki ze swojego komputera.
[5] Tryb widoku – przełącza tryb wyświetlania miniatur – do wyboru Kafelki i Lista ze szczegółami (patrz poniżej).
Opcje obrazu
Żeby zaznaczyć plik, kliknij go.
Żeby przesunąć plik, kliknij go i przeciągnij w wybrane miejsce.
Po zaznaczeniu pliku otwiera się pasek z dodatkowymi opcjami i informacjami:
[1] Dodaj ten obraz do szablonu.
[2] Link obrazu.
[3] Skopiuj link obrazu do schowka.
[4] Pobierz obraz na dysk.
[5] Przenieś obraz do innego folderu.
[6] Usuń obraz z galerii.