Wtyczka SALESmanago służąca do integracji z platformą Shopify próbuje automatycznie dodać Kod Monitorujący SALESmanago do wszystkich stron twojego e-sklepu (za wyjątkiem stron z podziękowaniem oraz ze statusem zamówienia, na których ta opcja jest blokowana przez Shopify). Zmiany w politykach Shopify mogą jednak uniemożliwiać prawidłowe działanie tego automatycznego mechanizmu. Jeżeli odkryjesz, że Kodu Monitorującego nie ma na żadnej stronie twojego e-sklepu, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby dodać go ręcznie.
Dodawanie Kodu Monitorującego do e-sklepu na platformie Shopify
1. W panelu administratora na platformie Shopify przejdź do Sklepy online → Szablony:
2. W sekcji Bieżący szablon kliknij ikonę “…” i wybierz Edytuj kod:
3. Zobaczysz wszystkie pliki wchodzące w skład twojego szablonu. Wybierz plik o nazwie “theme.liquid” – główny plik szablonu, który pozwala wprowadzić zmiany na wszystkich podstronach twojego e-sklepu (za wyjątkiem stron z podziękowaniem oraz ze statusem zamówienia).
4. Na platformie SALESmanago, przejdź do Menu → Integracje → Kod Monitorujący → Dodaj Kod Monitorujący. Skopiuj swój unikalny Kod Monitorujący:
5. Wklej Kod Monitorujący do sekcji <head>
pliku theme.liquid, na przykład bezpośrednio przed znacznikiem </head>
.
6. Zapisz zmiany, klikając na przycisk w prawym górnym rogu.
Gotowe! Kod Monitorujący SALESmanago zostanie dodany do wszystkich stron twojego e-sklepu (za wyjątkiem stron z podziękowaniem oraz stron ze statusem zamówienia, na których ta opcja jest blokowana przez Shopify).
UWAGA: Jeżeli po wypełnieniu powyższych instrukcji zobaczysz ostrzeżenie w narzędziach deweloperskich dotyczące zduplikowanego Kodu Monitorującego, oznacza to, że Kod został już dodany za pośrednictwem wtyczki SALESmanago. W takim przypadku usuń Kod Monitorujący z pliku theme.liquid.