Centrum Segmentacji Kontaktów to zaawansowane narzędzie no-code, które pozwala za pomocą ujednoliconego interfejsu błyskawiczne przetwarzanie danych bez konieczności posiadania wiedzy na temat kodowania. Z poziomu głównego widoku masz możliwość tworzenia nowych i edytowania już zapisanych segmentów.
Aby korzystać z Centrum Segmentacji Kontaktów w SALESmanago przejdź do
Odbiorcy → Segmentacja → Centrum Segmentacji
Spis treści
- Ogólne informacje
- Zmiana widoku listy
- Wyszukiwanie segmentów
- Akcje na istniejących segmentach
1. Ogólne informacje
Centrum Segmentacji pozwala na przygotowanie, zarządzanie i przechowywanie 50 segmentów. Z poziomu tego widoku możesz przeglądać dodane segmenty w formie kafli lub listy, wyszukiwać konkretne segmenty za pomocą wyszukiwarki i dodawać nowe segmenty.
2. Zmiana widoku listy
W panelu Centrum Segmentacji Klientów masz możliwość przeglądania segmentów w formie kafli lub jako listę.
Aby zmienić widok wybierz opcję kafelków [1] lub listy [2].
3. Wyszukiwanie segmentów
W systemie możesz stworzyć i przechowywać 50 różnych segmentów. Aby wyszukać konkretny segment skorzystaj z wyszukiwarki.
W oknie wyszukiwarki [1] wpisz nazwę segmentu i zatwierdź wybór. Wyszukiwarka pokaże wszystkie segmenty zawierające podaną frazę. Wielkość liter nie ma znaczenia.
4. Akcje na istniejących segmentach
Zarządzając gotowymi segmentami możesz wybrać jedną z trzech dostępnych akcji. Aby to zrobić rozwiń menu Akcje dostępne na kafelku (bądź po prawej stronie wiersza przy widoku “Lista”) [1]
Następnie wybierz jedną z trzech czynności:
[A] Edytuj – pozwala zmieniać ustawienia grup kontaktów i filtrów w obrębie wybranego segmentu.
WAŻNE: Jeżeli edytowany segment jest wykorzystywany w którymś z procesów, system wyświetli następujące ostrzeżenie.
[B] Duplikuj – kopiuje segment i wszystkie jego ustawienia.
[C] Uruchom regułę – uruchamia segment w Regułach Automatyzacji.
[D] Uruchom workflow – uruchamia segment w Workflow.
[E] Usuń – trwale usuwa segment.
WAŻNE: Usunięcie segmentu jest trwałe i na zawsze usuwa go z listy segmentów. Jeśli jednak segment został użyty przed usunięciem np. w wiadomości cyklicznej, to jego ustawienia pozostaną zapisane.