Przydatne linki
Dane zbierane przez Centrum Preferencji Klienta możesz dowolnie wykorzystywać, aby jeszcze lepiej personalizować doświadczenie swoich odbiorców. Wykorzystaj je do tworzenia rekomendacji produktowych i personalizowania komunikacji w kanale Web Push.
Aby utworzyć powiadomienie Dynamic Web Push, przejdź do
Kanały → Web Push → Dashboard → + Nowe powiadomienie Web Push
lub
Kanały → Web Push → Wysłane → + Nowe powiadomienie Web Push
lub
Kanały → Web Push → Szablony i szkice → + Nowe powiadomienie Web Push
Spis treści
1. Informacje ogólne
Jak informuje Accengage, zaawansowane targetowanie (trzykrotnie) i zaawansowana personalizacja (czterokrotnie) mogą poprawić wskaźniki reakcji na powiadomienia Web Push. Wykorzystaj dane o preferencjach produktowych, aby skonfigurować powiadomienie Dynamic Web Push ze scenariuszem rekomendacji: Produkty na podstawie preferencji Kontaktu.
2. Tworzenie powiadomienia Dynamic Web Push z wykorzystaniem danych zero-party
Przygotuj powiadomienie Dynamic Web Push korzystając z naszego Kreatora.
Dowiedz się jak stworzyć powiadomienie Dynamic Web Push >>
W ostatnim kroku (Wyślij) wybierzesz odpowiedni scenariusz, który powiąże wyświetlane rekomendacje produktowe z preferencjami podawanymi przez Kontakty w Centrum Preferencji. W tym celu rozwiń menu Rekomendacje produktowe.
[1] Wybierz e-sklep – z rozwijanej listy wybierz e-sklep (Feed Produktowy XML lub Katalog Produktowy), z którego chcesz zaciągać rekomendowane produkty.
[2] Scenariusz doboru produktu – z rozwijanej listy wybierz scenariusz: Produkty na podstawie preferencji Kontaktu.
[3] Wybierz Centrum Preferencji Klienta – To pole pojawi się po dokonaniu wyboru wskazanego w kroku [2] powyżej. Wybierz z listy Centrum Preferencji, które będzie źródłem danych do przygotowania rekomendacji w tworzonym powiadomieniu.