Centrum Preferencji Klienta | Rekomendacje na stronie

Dane zbierane przez Centrum Preferencji Klienta możesz dowolnie wykorzystywać, aby jeszcze lepiej personalizować doświadczenie swoich odbiorców. Wykorzystaj je do tworzenia rekomendacji produktowych i personalizowania komunikacji na stronie WWW.

Aby stworzyć Ramkę Rekomendacji, przejdź do 

Personalizacja WWW → Ramki Rekomendacji


Spis treści


1. Informacje ogólne

Według Infogroup, 70% konsumentów twierdzi, że zwróciłoby większą uwagę na produkty spersonalizowane. Wykorzystując dane o preferencjach produktowych, możesz stworzyć Ramkę Rekomendacji, która przyciągnie uwagę odwiedzających i zachęci ich do zakupu produktów, które naprawdę ich interesują.

Wykorzystaj potencjał danych zero-party i stwórz Ramkę Rekomendacji ze scenariuszem, który wyświetla na stronie internetowej produkty dopasowane do preferencji klienta.


2. Tworzenie Ramki Rekomendacji z wykorzystaniem danych zero-party

Przygotuj Ramkę Rekomendacji korzystając z Kreatora Ramek Rekomendacji.

Dowiedz się jak stworzyć Ramkę Rekomendacji >>

W kroku Ustawienia wybierzesz odpowiedni scenariusz, który powiąże wyświetlane rekomendacje z preferencjami podawanymi przez Kontakty w Centrum Preferencji.

[1] Nazwa – wybierz nazwę Ramki Rekomendacji. Maksymalna liczba znaków to 80. Ta nazwa będzie widoczna tylko dla ciebie i pomoże ci identyfikować Ramkę w systemie SALESmanago.

[2] Wybierz e-sklep – to pole jest wymagane. Wybierz z listy rozwijanej sklep, który będzie źródłem produktów wyświetlanych w Ramkach Rekomendacji.

[3] Scenariusz – na liście rozwijanej wybierz scenariusz: Produkty na podstawie preferencji Kontaktu.

[4] Centrum Preferencji Klienta – wybierz Centrum Preferencji, które ma być źródłem danych dla rekomendacji zawartych w tworzonej Ramce Rekomendacji.

[5] Dodatkowe ustawienia uzupełnienia Ramki produktami – ponieważ liczba produktów dopasowanych zgodnie ze scenariuszem wybranym w kroku [3] powyżej może być mniejsza niż liczba pól w Ramce, możesz wybrać dodatkowy mechanizm uzupełniania takich pustych miejsc. Po zaznaczeniu pola [5] zobaczysz listę opcji uzupełniania. Wybierz jeden z pozostałych scenariuszy, użyj losowych produktów lub wybierz produkty z galerii.

[6] Nie pokazuj produktów, które są niedostępne w sklepie – produkty niedostępne w sklepie to te, które w Feedzie Produktowym XML mają status: available = false oraz quantity = 0.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Kwiecień 30 2024