Akcja: Wyślij e-mail po porzuconym koszyku

Przy pomocy akcji Wyślij e-mail po porzuconym koszyku wyślesz wiadomość do kontaktów, które porzuciły koszyk na stronie internetowej. Możesz w tym zawrzeć dane dynamicznie zaciągane z pliku XML, dzięki czemu kontakt zobaczy w wiadomości produkty, które zostawił w koszyku.

[1] E-mail – wybierz e-maila, którego chcesz wysłać po porzuconym koszyku. Możesz też zobaczyć jego pogląd.

[2] Temat – wpisz temat wiadomości.

[3] Użyj tematu e-maila – zaznaczając tę opcję, temat zostanie zaciągnięty z ustawień szablonu maila.

[4] E-sklep – wybierz pliki XML, które zostaną użyte w wiadomości do wyświetlenia produktów.

[5] Wyślij po – po wystąpieniu konkretnego zdarzenia możesz ustawić czas, po którym zostanie wysłana wiadomość do użytkownika.

[6] Dla kontaktów aktywnych dobierz optymalną datę/godzinę wysyłki – wybór optymalnej daty/godziny pozwala na wysyłkę wiadomości indywidualnie dopasowanej do najwyższej aktywności kontaktu. To oznacza, że system sprawdzi, kiedy kontakt jest najbardziej aktywny, i w tym czasie wyśle do niego wiadomość. System, obliczając aktywność kontaktu, bierze pod uwagę aktywność na stronie internetowej, reakcje na wiadomości e-mail (zarówno otwieralność, jak i klikalność) oraz zdarzenia zewnętrzne, takie jak zakup lub koszyk (w przypadku posiadania integracji platformy sklepowej z SALESmanago).

[7] Wyślij również do kontaktów ze statusem opt-out – zaznacz, jeśli chcesz, aby wiadomość została wysłana do kontaktów wypisanych z newslettera. Jest to możliwe ze względu na fakt, że e-mail nie stanowi części kampanii marketingowej, a jedynie przypomina o niedokończonej transakcji. 

WAŻNE: W przypadku aktywacji tej opcji skontaktuj się ze swoim Opiekunem Klienta.

[8] Wyślij kopię e-maila do głównego właściciela kontaktu – zaznaczenie tej opcji spowoduje, że w momencie kiedy wiadomość zostanie wysłana do kontaktu, jednocześnie ta sama wiadomość zostanie wysłana do głównego właściciela kontaktu.

[9] Wyślij kopię e-maila do dowolnego kontaktu CC – możesz wpisać dowolny adres e-mail, na który ma zostać wysłana w tym samym czasie kopia wiadomości.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Listopad 21 2022 Listopad 18 2022