Omniconvert to platforma służąca do zwiększania efektywności sprzedaży eCommerce. Umożliwiają to funkcje takie jak personalizacja treści na stronach, optymalizacja wyglądu stron, analityka leadów i narzędzia do segmentacji klientów.
Dzięki integracji możesz używać danych z SalesManago (np. tagów), żeby segmentować odwiedzających, co z kolei ułatwia segmentację i testy przeprowadzane w Omniconvert. Żeby przeprowadzić integrację postępuj zgodnie z tą instrukcją.
1. Znajdź dane konta z SalesManago potrzebne do integracji.
W SalesManago wejdź w Ustawienia, następnie Integracja i znajdź ID klienta i API Secret.
2. Połącz SalesManago z Omniconvertem.
Przejdź do sekcji związanej z integracją w Omniconvert, wprowadź dane z SalesManago i kliknij zapisz.
Jako E-mail właściciela musisz wprowadzić e-mail, który wprowadziłeś przy rejestrowaniu się w SalesManago.
3. Stwórz segment w oparciu o informacje z SalesManago.
Podczas tworzenia nowego segmentu znajdź opcję Parametr SalesManago.
Parametrem może być:
- Imię
- Numer telefonu
- Wynik
- Województwo
- tag.NAME (gdzie NAME to nazwa tagu w SalesManago, który chcesz wykorzystać)
- property.NAME (gdzie NAME to nazwa właściwości w SalesManago, którą chcesz wykorzystać)
4. Wykorzystanie danych z SalesManago jako dynamicznych zmiennych w elementach graficznych.
Możesz wprowadzić wiele dynamicznych zmiennych w elementy graficzne. Przy pomocy integracji możesz użyć każdej zmiennej z SalesManago dotyczącej odwiedzających stronę. Przykład:
{SALESMANAGO[name]}, {SALESMANAGO[tag.name]}