Warunek: kontakt osiągnął scoring na etapie kampanii

Warunek ten jest spełniony, gdy scoring kontaktu osiągnie określoną wartość punktów na wybranym etapie w kampanii. Przykładowo, po ustawieniu w warunku scoringu etapu równego 60, jeśli kontakt został dodany do etapu mając 35 punktów, warunek zadziała po przekroczeniu przez niego 60 punktów na tym etapie kampanii, czyli  dla 35+60=95 punktów scoringu ogólnego kontaktu.

score 5

W tym warunku należy określić:

[1] Typ warunku: Kontakt osiągnął scoring na etapie w kampanii,
[2] Kampanię i etap: na którym ma być mierzony scoring,
[3] Score: ilość punktów jakie kontakt musi osiągnąć na wybranym etapie kampanii.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024