Zdarzenie pozwala wychwycić moment, w którym użytkownik w formularzu uzupełni pole “kod pocztowy”. Dotyczy to zarówno nowych kontaktów, jak i tych już istniejących w bazie. Zdarzenie aktywuje się również kiedy użytkownik uzupełni dane przez inny formularz. Zdarzenie to pozwala np. na automatyczne przypisanie tagów dla kontaktów o konkretnym kodzie pocztowym – kod na karcie kontaktu musi trafić do pola “adres”. Aby uruchomić regułę należy wpisać początek kodu (trzy pierwsze znaki, np. “32-”) co spowoduje przypisanie zdarzenia do wszystkich kodów, posiadających te cyfry.
WAŻNE: system liczy każdy znak, dlatego, jeżeli chcemy przypisać kontakt do danego kodu np. małopolskiego, nie wolno pominąć dywizu. Jeżeli przykładowo kod, jaki nas interesuje to 31-504, wpisujemy 31-5, reguła zadziała dla wszystkich kodów rozpoczynających się tymi cyframi. Zdarzenie działa również na kody zagraniczne.
Przykład: zdarzenie “kod pocztowy”, akcja “przypisz tag”. W ten sposób można stworzyć geolokalizację kontaktu, np. przypisać go do danego województwa.