Workflow | Akcja: Wyślij e-mail do Kontaktu

Akcja ta pozwala wysłać wybrany e-mail do Kontaktów, które osiągnęły ten etap procesu Workflow.

Po umieszczeniu tej Akcji na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

wyslij email do kontaktu

[1] E-mail – Wybierz e-mail, który chcesz wysłać do Kontaktów, które osiągnęły ten etap procesu Workflow. Lista zawiera wszystkie e-maile z zakładki Standardowe na Liście e-maili.

Kliknij ikonę oka [A], aby zobaczyć podgląd wybranego e-maila.

Jeżeli nie widzisz danego e-maila na liście (np. dlatego, że został niedawno utworzony), kliknij ikonę odświeżania [B].

[2] Temat – Możesz tutaj sprawdzić temat e-maila, który odbiorcy zobaczą w swoich skrzynkach odbiorczych. Jeżeli chcesz zmienić temat, musisz zedytować e-mail w kreatorze, w którym został utworzony.

[3] Czas wysyłki – Wybierz, kiedy e-mail powinien zostać wysłany do Kontaktów. Masz do wyboru następujące opcje:

  • Wyślij natychmiast — Jeżeli wybierzesz tę opcję, e-mail zostanie wysłany natychmiast po osiągnięciu przez Kontakt tego etapu Workflow.
  • Wyślij po… – Jeżeli wybierzesz tę opcję, e-mail zostanie wysłany po upływie określonej liczby godzin/dni/tygodni/miesięcy/lat od momentu, w którym Kontakt osiągnął ten etap Workflow.
  • Automatycznie dopasuj czas wysyłki – Jeżeli wybierzesz tę opcję, pojawi się nowe pole, w którym możesz wybrać, czy chcesz, aby system określił najlepszy czas na wysyłkę e-maila na podstawie aktywności Kontaktu czy jego preferencji (zgodnie z Centrum Preferencji). PRZYKŁAD: Jeżeli wybierzesz opcję Dopasuj na podstawie: Aktywności Kontaktów, a następnie dzień i godzina:
    przyklad wyslij email do kontaktu
    System SALESmanago przeanalizuje interakcje Kontaktu z monitorowaną stroną i określi, w którym dniu tygodnia i o której godzinie Kontakt jest najbardziej aktywny (a tym samym istnieje duże prawdopodobieństwo, że zauważy i otworzy twój e-mail). Zauważ, że jeżeli wybierzesz dzień tygodnia lub dzień i godzina, e-mail może zostać wysłany nawet 7 dni od momentu, kiedy Kontakt osiągnie ten etap Workflow.
  • Wyślij o konkretnej godzinie…— – Jeżeli wybierzesz tę opcję, e-mail zostanie wysłany o konkretnej godzinie w ciągu najbliższych 24 godzin.

[4] Wyślij kopię e-maila do… – Zaznacz to pole, jeżeli chcesz otrzymywać kopię e-maila za każdym razem, gdy jest on wysyłany do Kontaktu. Po zaznaczeniu tej opcji wybierz, czy kopia ma być wysyłana do głównego właściciela i/lub na inny konkretny adres e-mail.

[5] Ignoruj ograniczenia liczby e-maili na Kontakt – Opcja ta odnosi się do ograniczenia liczby e-maili wysyłanych do pojedynczego Kontaktu, które możesz ustawić w Menu → Kanały → Email Marketing → Ustawienia → Ustawienia wysyłki. Zaznacz tę opcję, jeżeli nie chcesz by te ograniczenia były stosowane względem tej Akcji.

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

WAŻNE: Strategia rekomendacji produktu dla e-maila zawierającego Dynamiczną Ramkę produktową (e-mail oznaczony ikoną koszyka na liście) musi zostać wybrana w kreatorze, w którym e-mail został utworzony.

Przeczytaj jak zdefiniować strategię doboru produktów w Dynamicznej Ramce produktowej w Email Design Studio >>

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024