Workflow | Warunek: Kontakt ma konkretne preferencje dotyczące kanałów i częstotliwości

Możesz używać tego elementu procesu Workflow, jeżeli masz moduł: Centrum Preferencji Klienta >>

Warunek ten jest spełniony, jeżeli Kontakt określił swoje preferencje dotyczące kanałów i częstotliwości poprzez Centrum Preferencji Klienta.

W Centrum Preferencji Klienta: kanały i częstotliwości, Kontakty dostarczają informacji dotyczących preferowanego sposobu komunikacji: swoich ulubionych kanałów marketingowych oraz preferowanego czasu przesyłania wiadomości (dzień tygodnia, przedział czasowy) i ich częstotliwości (regularnie, czasami, sporadycznie). Za pomocą Warunku: Kontakt ma konkretne preferencje dotyczące kanałów i częstotliwości, możesz dostosowywać swoją komunikację z klientami na podstawie ich preferencji dostarczonych poprzez Centrum Preferencji Klienta.

Przeczytaj więcej o kanałach i częstotliwości >>

Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

kontakt ma konkretne preferencje dotyczace kanalow i czestotliwosci

[1] Centrum Preferencji Klienta – Z listy rozwijanej wybierz Centrum Preferencji, dla którego Warunek zostanie sprawdzony. Lista zawiera wszystkie aktywne Centra Preferencji.

[2] Typ – Wybierz rodzaj preferencji, który chcesz sprawdzić w tym Warunku.

UWAGA: Pojedynczy Warunek może zawierać ustawienia tylko dla jednego rodzaju danych. Jeżeli chcesz ustawić Warunki odnoszące się do więcej niż jednego rodzaju danych, przeciągnij na planszę kolejne Warunki: Kontakt ma konkretne preferencje dotyczące kanałów i częstotliwości i połącz je strzałkami (jak pokazano na poniższym zrzucie ekranu).

laczenie warunkow

Warunki: Kontakt ma konkretne preferencje dotyczące kanałów i częstotliwości zostaną połączone operatorem AND, co oznacza, że aby Kontakt mógł dalej podążać tę ścieżką, wszystkie warunki zdefiniowane we wszystkich kafelkach muszą zostać spełnione. (zob. również WAŻNE poniżej).

[3] Ustawienia – W zależności od rodzaju danych wybranego w punkcie [2], zobaczysz różne ustawienia. Wybierz opcje, które mają spełniać Warunek. Do wyboru masz następujące opcje:

  • Dni:
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Częstotliwość:
    • Regularnie
    • Czasami
    • Sporadycznie
  • Kanały:
    • SMS
    • E-mail
    • Web Push
  • Godziny:
    • od-do, zegar 24-godzinny

WAŻNE: Opcje te są połączone operatorem AND, co oznacza, że aby Warunek został spełniony, Kontakt musi wskazać jako preferowane wszystkie opcje wybrane w ustawieniach Warunku (zob. przykłady poniżej).

PRZYKŁAD 1:

Opcje zaznaczone w ustawieniach Warunku to: Poniedziałek, Wtorek, Sobota, Niedziela.

W Centrum Preferencji Kontakt wskazuje następujące dni: Sobota, Niedziela.

Kontakt nie spełnia Warunku.

PRZYKŁAD 2:

Opcja zaznaczona w ustawieniach Warunku to: Niedziela.

Kontakt wskazuje następujące dni w Centrum Preferencji: Sobota, Niedziela.

Kontakt spełnia Warunek.

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024