Przydatne linki
Warunek ten jest spełniony, jeżeli Kontakt ma określoną liczbę punktów w wybranym Programie Lojalnościowym.
Możesz używać tego elementu Workflow, jeżeli posiadasz moduł: Program Lojalnościowy >>.
Aby ten Warunek mógł działać prawidłowo, na swoim koncie SALESmanago musisz mieć utworzony Program Lojalnościowy.
Przeczytaj jak utworzyć Program Lojalnościowy w SALESmanago >>
WSKAZÓWKA: Jeżeli jedyną rzeczą, jaką chcesz sprawdzić, jest, czy Kontakt uczestniczy w wybranym Programie Lojalnościowym, w ustawieniach Warunku wybierz operator: Więcej bądź równe i w polu poniżej wpisz „0”.
Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Program Lojalnościowy – Wybierz istniejący Program Lojalnościowy. Warunek będzie spełniony, jeżeli Kontakt ma określoną liczbę punktów w tym konkretnym Programie Lojalnościowym.
[2] Punkty – Zdefiniuj liczbę (lub zakres) punktów, które musi mieć Kontakt, aby Warunek został spełniony.
Najpierw wybierz operator [A]. Następnie podaj wartość [B] (liczbę punktów).
PRZYKŁAD 1: Przy następujących ustawieniach:
Warunek będzie spełniony, jeżeli Kontakt ma dokładnie 51 punktów.
PRZYKŁAD 2: Przy następujących ustawieniach:
Warunek będzie spełniony, jeżeli Kontakt ma pomiędzy 30 a 40 punktów (włącznie).
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.