Workflow | Warunek: Kontakt ma określoną liczbę punktów w Programie Lojalnościowym

Warunek ten jest spełniony, jeżeli Kontakt ma określoną liczbę punktów w wybranym Programie Lojalnościowym.

Możesz używać tego elementu Workflow, jeżeli posiadasz moduł: Program Lojalnościowy >>.

Aby ten Warunek mógł działać prawidłowo,  na swoim koncie SALESmanago musisz mieć utworzony Program Lojalnościowy.

Przeczytaj jak utworzyć Program Lojalnościowy w SALESmanago >>

WSKAZÓWKA: Jeżeli jedyną rzeczą, jaką chcesz sprawdzić, jest, czy Kontakt uczestniczy w wybranym Programie Lojalnościowym, w ustawieniach Warunku wybierz operator: Więcej bądź równe i w polu poniżej wpisz „0”.

Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

kontakt ma  okreslona liczbe punktow w programie lojalnosciowym

[1] Program Lojalnościowy – Wybierz istniejący Program Lojalnościowy. Warunek będzie spełniony, jeżeli Kontakt ma określoną liczbę punktów w tym konkretnym Programie Lojalnościowym.

[2] Punkty – Zdefiniuj liczbę (lub zakres) punktów, które musi mieć Kontakt, aby Warunek został spełniony.

Najpierw wybierz operator [A]. Następnie podaj wartość [B] (liczbę punktów).

PRZYKŁAD 1: Przy następujących ustawieniach:

workflow warunek przyklad

Warunek będzie spełniony, jeżeli Kontakt ma dokładnie 51 punktów.

PRZYKŁAD 2: Przy następujących ustawieniach:

workflow warunek przyklad

Warunek będzie spełniony, jeżeli Kontakt ma pomiędzy 30 a 40 punktów (włącznie).

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024