Workflow | Warunek: Kontakt jest w konkretnym segmencie RFM

Warunek ten jest spełniony, jeżeli Kontakt jest w konkretnym segmencie RFM wybranego raportu RFM.

Analityka RFM to metoda stosowana w marketingu do analizy i kategoryzacji klientów na podstawie ich zachowań konsumenckich. Akronim „RFM” pochodzi od Recency (Czas od ostatniego zakupu), Frequency (Częstotliwość) i Monetary Value (Wartość), które są trzema kluczowymi wymiarami używanymi do oceny danych transakcyjnych klientów.

Przeczytaj więcej o analityce RFM >>

Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

kontakt jest w konkretnym segmencie rfm

[1] Raport – Wybierz istniejący raport RFM, dla którego zostanie sprawdzony Warunek.

[2] Kategoria – Wybierz sekcję raportu RFM, którą chcesz sprawdzić przy użyciu tego Warunku. Dostępne opcje to: Czas od ostatniego zakupu, Częstotliwość oraz Wartość.

Opcje w punkcie [3] zmienią się w zależności od wyboru w tym polu.

[3] Grupa docelowa – Wybierz grupę docelową, w której musi znajdować się Kontakt, aby Warunek został spełniony.

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024