Przydatne linki
Warunek ten jest spełniony, jeżeli Kontakt jest w konkretnym segmencie RFM wybranego raportu RFM.
Analityka RFM to metoda stosowana w marketingu do analizy i kategoryzacji klientów na podstawie ich zachowań konsumenckich. Akronim „RFM” pochodzi od Recency (Czas od ostatniego zakupu), Frequency (Częstotliwość) i Monetary Value (Wartość), które są trzema kluczowymi wymiarami używanymi do oceny danych transakcyjnych klientów.
Przeczytaj więcej o analityce RFM >>
Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Raport – Wybierz istniejący raport RFM, dla którego zostanie sprawdzony Warunek.
[2] Kategoria – Wybierz sekcję raportu RFM, którą chcesz sprawdzić przy użyciu tego Warunku. Dostępne opcje to: Czas od ostatniego zakupu, Częstotliwość oraz Wartość.
Opcje w punkcie [3] zmienią się w zależności od wyboru w tym polu.
[3] Grupa docelowa – Wybierz grupę docelową, w której musi znajdować się Kontakt, aby Warunek został spełniony.
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.