Przydatne linki
Warunek ten jest spełniony, jeżeli Kontakt znajduje się na dowolnym lub konkretnym etapie wybranego lejka sprzedażowego.
Lejek sprzedażowy to model marketingowy, który przedstawia podróż klienta od świadomości marki do zakupu. Etapy lejka sprzedażowego odpowiadają etapom, przez które przechodzi potencjalny klient. Etapami tymi są generowanie leadów i ich utrzymanie, zaangażowanie, analiza i ostatecznie przekształcenie leadów w płacących klientów. Lejki sprzedażowe pomagają segmentować klientów, zarządzać nimi, targetować odpowiednimi ofertami, a tym samym optymalizować proces sprzedaży.
Aby utworzyć lejek sprzedażowy na platformie SALESmanago, przejdź do Menu → Odbiorcy → Segmentacja → Lejki sprzedażowe.
Przeczytaj więcej o lejkach sprzedażowych na platformie SALESmanago >>
Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Lejek sprzedażowy – Wybierz lejek z listy wszystkich swoich lejków. Warunek wystąpi, jeżeli Kontakt znajduje się w tym konkretnym lejku.
[2] Etap – Lista ta zawiera wszystkie etapy lejka wybranego w punkcie [1].
Jeżeli wybierzesz dowolny etap, Warunek będzie spełniony, jeżeli Kontakt znajduje się na dowolnym etapie wybranego lejka.
Jeżeli chcesz, aby Warunek został spełniony, kiedy Kontakt znajduje się na konkretnym etapie tego lejka, wybierz ten etap z listy.
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.