Przydatne linki
Warunek ten jest spełniony, jeżeli Kontakt ma konkretny szczegół słownikowy.
W zależności od ustawień, Warunek ten może zostać spełniony, jeżeli szczegół słownikowy ma dowolną wartość, konkretną wartość lub wartość, która mieści się w zdefiniowanym zakresie.
Szczegół słownikowy to dodatkowa informacja o Kontakcie. Szczegóły słownikowe muszą być uprzednio zdefiniowane w Menu → Ustawienia → Ustawienia systemu → zakładka Słownik szczegółów i zawierają wyłącznie dane liczbowe (np. rozmiar buta) bądź daty (np. data subskrypcji). Szczegóły słownikowe możesz znaleźć na Karcie Kontaktu, w zakładce Szczegóły i Tagi.
Przeczytaj więcej o szczegółach słownikowych >>
Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Nazwa szczegółu – Wybierz szczegół słownikowy z listy wszystkich szczegółów słownikowych. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Kontakt będzie mieć ten konkretny szczegół słownikowy.
[2] Wartość szczegółu – Tutaj możesz określić, czy Warunek powinien zostać spełniony, jeżeli szczegół słownikowy ma dowolną wartość; ma konkretną wartość; lub mieści się w zdefiniowanym zakresie wartości. Zauważ, że ta opcja wygląda inaczej w zależności od tego, czy wybrano szczegół słownikowy w rodzaju daty czy liczby.
Najpierw wybierz operator [A]. Następnie podaj wartość [B] – liczbę (liczby) lub datę (daty).
PRZYKŁAD 1: Przy następujących ustawieniach:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Kontakt ma na swojej Karcie Kontaktu szczegół słownikowy „Pobranie katalogu” o wartości 3 lub więcej.
PRZYKŁAD 2: Przy następujących ustawieniach:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Kontakt ma na swojej Karcie Kontaktu szczegół słownikowy „Rocznica” o wartości pomiędzy 1 a 30 września włącznie.
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.