Workflow | Warunek: Scoring tagu jest większy lub równy

Warunek ten jest spełniony, jeżeli Kontakt ma konkretny tag ze scoringiem równym konkretnej wartości lub większym od tej wartości.

Scoring tagu to wartość tagu, a więc liczba punktów, przypisana do konkretnego tagu. Służy do efektywnego zarządzania Kontaktami, którym te tagi są przypisane, oraz targetowania precyzyjnie zdefiniowanych grup odbiorców.

Czytaj więcej o sposobach nadawania i używania tagów >>

Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

scoring tagu jest wiekszy lub rowny

[1] Tag(i) – Podaj jeden lub więcej tagów, dla których zostanie sprawdzony ten  Warunek. Tagi podane w tym polu będą połączone operatorem OR, co oznacza, że Warunek zostanie spełniony, jeżeli Kontakt ma co najmniej jeden z podanych tagów ze scoringiem zdefiniowanym w punkcie [2].

[2] Scoring – Podaj minimalny scoring (liczbę punktów), jaki musi mieć tag podany w polu [1], aby Warunek został spełniony.

[3] Dodaj kolejną ścieżkę – Kliknij tutaj, aby dodać kolejną ścieżkę rozpoczynającą się od tego samego Warunku, ale zależną od innej konfiguracji tego Warunku.

Jeżeli klikniesz Dodaj kolejną ścieżkę, zobaczysz, że na kafelku Warunku pojawiła się nowa ikona, a ikony są ponumerowane:

scoring tagu jest wiekszy lub rowny kolejnosc sciezek

Możesz ustawić do 5 różnych ścieżek i zdefiniować kolejność, w jakiej będą one sprawdzane dla każdego Kontaktu. Jeżeli Warunek ustawiony dla pierwszej ścieżki nie zostanie spełniony, system sprawdzi Warunek dla drugiej ścieżki, następnie dla trzeciej itd. Jeżeli żadna ze ścieżek nie może zostać zastosowana, ponieważ żaden z określonych Warunków nie został spełniony, system zastosuje ścieżkę rozpoczynającą się od czerwonej ikony (X).

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Aby zmienić kolejność ścieżek i tym samym kolejność, w jakiej będą sprawdzane Warunki, kliknij na ikonę sześciu kropek obok danej ścieżki, przeciągnij ją i upuść w wybranym przez siebie miejscu.

zmiana kolejnosci

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024