Workflow | Zdarzenie: Kontakt zmienił próg w Programie Lojalnościowym

Zdarzenie to występuje, kiedy Kontakt przechodzi na konkretny próg w wybranym Programie Lojalnościowym.

Możesz użyć tego elementu Workflow, jeżeli posiadasz moduł: Program Lojalnościowy >>.

Aby to Zdarzenie prawidłowo działało, na swoim koncie SALESmanago musisz mieć utworzony Program Lojalnościowy.

Przeczytaj jak utworzyć Program Lojalnościowy w SALESmanago >>

Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

kontakt zmienil prog w programie lojalnosciowym

[1] Program Lojalnościowy – Wybierz istniejący Program Lojalnościowy. Zdarzenie wystąpi, kiedy Kontakt przejdzie na konkretny próg w określonym Programie Lojalnościowym.

[2] Próg – Lista ta zawiera wszystkie progi Programu Lojalnościowego wybranego w punkcie [1]. Wybierz jeden próg. Zdarzenie wystąpi, kiedy Kontakt zostanie dodany do tego konkretnego progu.

[3] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.

Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.

Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024