Workflow | Zdarzenie: Kontakt zdobył punkty w Programie Lojalnościowym

Zdarzenie to występuje, kiedy Kontakt zdobywa określoną liczbę punktów w wybranym Programie Lojalnościowym.

Możesz użyć tego elementu Workflow, jeżeli posiadasz moduł: Program Lojalnościowy >>.

Aby to Zdarzenie prawidłowo działało, na swoim koncie SALESmanago musisz mieć utworzony Program Lojalnościowy.

Przeczytaj jak utworzyć Program Lojalnościowy w SALESmanago >>

Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

kontakt zdobyl punkty w programie lojalnosciowym

[1] Program Lojalnościowy – Wybierz istniejący Program Lojalnościowy. Zdarzenie wystąpi, kiedy Kontakt zdobędzie określoną liczbę punktów w tym konkretnym Programie Lojalnościowym.

[2] Punkty – Zdefiniuj liczbę (lub zakres) punktów, które musi zdobyć Kontakt, aby uruchomić Zdarzenie.

[A] Formuła – Wybierz warunek, który musi zostać spełniony, aby uruchomić Zdarzenie.

[B] Punkty – Podaj liczbę punktów, które musi zdobyć Kontakt, aby uruchomić Zdarzenie.

PRZYKŁAD 1: Przy następujących ustawieniach:

przyklad 1

Zdarzenie wystąpi, kiedy Kontakt zdobędzie między 30 a 40 punktów (włącznie).

PRZYKŁAD 2: Przy następujących ustawieniach:

przyklad 2

Zdarzenie wystąpi, kiedy Kontakt zdobędzie 51 lub więcej punktów.

[3] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.

Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.

Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024