Workflow | Zdarzenie: Kontakt kliknął dowolny wariant Baneru Personalizowanego

Zdarzenie to występuje, kiedy Kontakt klika dowolny wariant Baneru Personalizowanego, skonfigurowanego w Menu → Narzędzia WWW→ Narzędzia personalizacji → Banery Personalizowane.

Przeczytaj więcej o Banerach Personalizowanych >>

W kreatorze Banerów Personalizowanych tworzysz pojedynczy Baner Personalizowany, który może mieć wiele wariantów. Te warianty (wersje banerów) możesz dodać w Kroku 2 kreatora:

warianty baneru personalizowanego

Za pomocą Zdarzenia: Kontakt kliknął dowolny wariant Baneru Personalizowanego możesz skonfigurować proces Workflow (lub jego część) w taki sposób, aby proces był inicjowany w momencie kliknięcia przez Kontakt dowolnego wariantu Baneru Personalizowanego.

WSKAZÓWKA: Jeżeli chcesz, aby  proces Workflow (lub jego część) był inicjowany, kiedy Kontakt kliknie konkretny wariant Baneru Personalizowanego, użyj Zdarzenia: Kontakt kliknął konkretny wariant Baneru Personalizowanego >>

Po umieszczeniu Zdarzenia: Kontakt kliknął dowolny wariant Baneru Personalizowanego na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

kontakt kliknal dowolny wariant baneru personalizowanego

[1] Baner Personalizowany – Z listy wybierz istniejący Baner Personalizowany. Zdarzenie wystąpi, kiedy Kontakt kliknie dowolny wariant tego konkretnego Baneru.

[2] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.

Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.

Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024