Workflow | Zdarzenie: Kontakt odwiedził stronę po wyszukaniu frazy

Zdarzenie to występuje, kiedy monitorowany Kontakt odwiedza adres URL na dowolnej monitorowanej domenie po szukaniu konkretnej frazy w przeglądarce, np. w Google Chrome, Bing, Firefox, Opera, Safari, itd.

WAŻNE: Ten element Workflow wymaga od ciebie dodatkowej konfiguracji. Poniżej znajdziesz przydatne informacje, które możesz przekazać swoim deweloperom. Aby dowiedzieć się więcej, możesz również skontaktować się z naszym działem Support (support@salesmanago.com).

Dane niezbędne do działania tego Zdarzenia procesu Workflow, znajdziesz w nagłówku referrer. Obecnie większość przeglądarek (w tym Google Chrome, Firefox i Safari) domyślnie stosuje restrykcyjną zasadę dotyczącą stron odsyłających, która zapobiega gromadzeniu niektórych informacji, w tym frazy wyszukiwania wprowadzonej przez użytkownika w wyszukiwarce przed odwiedzeniem danej strony internetowej.

Przykładowo, w przypadku Google Chrome, domyślną zasadą dotyczącą stron odsyłających (referrer) jest obecnie strict-origin-when-cross-origin. Jeżeli na twojej witrynie jest stosowana ta zasada, Zdarzenie: Kontakt odwiedził stronę po wyszukaniu frazy nie będzie działać, ponieważ nie można ustalić frazy użytej przez użytkownika do wyszukania twojej strony. Jednakże, w przypadku Google Chrome, to ustawienie bezpieczeństwa może zostać nadpisane. Jeżeli chcesz używać tego Zdarzenia procesu Workflow, pamiętaj ustawić na swojej stronie mniej restrykcyjną zasadę, np. no-referrer-when-downgrade.

Pamiętaj, że zastosowanie mniej restrykcyjnej zasady może oznaczać, że dane wrażliwe zawarte w adresach URL zostaną przekazane do stron trzecich. Unikaj umieszczania w adresach URL wrażliwych danych, takich jak identyfikatory sesji lub tokeny.

Odwiedź stronę Chrome, aby przeczytać więcej o zasadach odsyłających dostępnych w Google Chrome >>

Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

kontakt odwiedzil strone po wyszukaniu frazy

[1] Fraza – Podaj frazę. Zdarzenie wystąpi, kiedy Kontakt szuka w przeglądarce frazy podanej w tym polu, a następnie wchodzi na twoją stronę, wybierając ją z wyników wyszukiwania.

[2] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.

Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.

Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024